Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Hotel Miami met kinderen

  1. Top | #1

    Standaard Hotel Miami met kinderen

    In augustus vliegen wij op Miami. Ik ben voor de eerste 3 dagen op zoek naar een leuk hotel met een mooi zwembad/waterpark voor kinderen. Heeft iemand suggesties? En welke buurt is aan te raden? South beach hoeft niet maar welke deel aan het strand is ook leuk bijvoorbeeld? Of kunnen we toch beter in de buurt van het vliegveld blijven?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hotel Miami met kinderen

    In Miami zijn niet echt hotels met waterparken, dan moet je in de omgeving van Orlando/Kissimmee zijn. Hotels rondom vliegveld hebben altijd wel een zwembad en zijn voordeliger dan de hotels in Miami Beach. Als mogelijkheid kan ik je Riu Miami Beach aanbevelen, hou in de gaten wanneer er een aanbieding komt. Hotels zoals het Riu liggen aan t strand en da's toch ook wel erg fijn..al is het voor de eerste drie dagen. Andere mogelijkheid is een AirBNB, ik heb een paar mooie In Miami Beach gezien, kijk ik zelf ook naar voor 1e drie dagen in augustus. Hotels zijn gewoon zo reteduur, vooral Miami Beach en omgeving.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotel Miami met kinderen

    Of je rijd een half uurtje verder en neemt een hotel(met zwembad) aan het strand in Fort Lauderdale of Hollywood.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Hotel Miami met kinderen

    Wij startten vorig jaar onze rondreis (ook met 2 kids) ook in Miami voor 2 nachten. We zaten in Hotel San Juan, aan de Collins Avenue, een straat achter Ocean Drive.
    http://sjhsouthbeach.comDus letterlijk de straat oversteken, stukje lopen en aan het strand
    De andere kant is het gezellige winkel-/terras-/restaurantgedeelte Lincoln Rd. Heerlijk geflaneerd daar en erg lekker gegeten!
    Het hotel heeft een zwembad, maar we zijn er niet eens geweest, geen tijd voor! De eerste avond was aankomen, koffers stallen, hapje eten en naar bed want moe van de reis. Dus verder niets gedaan. Volgende dag was één volle dag in Miami en dat was prima voor ons. Zelf rondgereden en van alles bekeken.
    Kortom, een dag Miami was voor ons voldoende en het hotel was prima voor die 2 nachten. Dit was zelfs het hotel met de meest vriendelijkste en behulpzaamste receptionistes van onze reis. Zo fijn. Er zit een klein ontbijtje in de lobby inbegrepen, bestaande uit yoghurtjes, mini-broodjes met jam, sapjes, koffie, thee, icetea. Niets uitgebreid maar genoeg om even wat in je maag te hebben voor je op pad gaat.

    Geen idee of je in Miami wel een hotel met groot zwembad/aquapark kunt verwachten. En dat dus ook nog betaalbaar is. Geen idee wat je budget is natuurlijk.
    Een ander hotel waar we onze rondreis afsloten was Crowne Plaza Hollywood Beach Hotel (heet nu anders vlg mij). Dit ligt buiten Miami, maar had wel een behoorlijk groot zwembad en is aan een kanaal gelegen. De omgeving was echter niet echt boeiend.
    http://www.cphollywoodbeach.com/redirect-page/

    De mooie waterpretparken met glijbanen liggen natuurlijk allemaal in omgeving Orlando.
    Laatst gewijzigd door Kletskous; 09-01-18 om 23:13.

  5. Top | #5
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Hotel Miami met kinderen

    Voor zover ik weet heeft Miami niet echt hotels met een waterpark of meerdere echt grote zwembaden. Je kunt echter wel kiezen voor een strandhotel, voor de kids ook erg leuk.
    Geen idee wat het budget is maar wij zijn reeds 3 maal in het Pelican Gand Beach hotel verbleven in Fort Lauderdale. Een 50 min rijden van de luchthaven.
    Hotel heeft een lekker zwembad en een lazy river.
    Voordeel van dit hotel is dat het direct aan het strand ligt en net buiten de drukte van Fort Lauderdale maar je kan deze drukte met een korte wandeling langs het strand zo opzoeken.

    http://www.pelicanbeach.com/
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •