Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar

  1. Top | #1
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Verblijf voor jongeren onder 25 jaar

    Mijn zoon wil aankomende zomer met 3 vrienden tussen de 20 en 25 jaar oud naar florida .
    Nu zijn wij op zoek naar een leuk verblijf met een zwembad .Dit mag een gedeeld zwembad zijn bij een complex,verblijf geschikt voor 4 personen min 2 slaapkamers , wifi
    in een omgeving met wat leuke kroegjes .
    Hoe zit het met de verhuur aan jongeren onder de 25 ? Iemand hier ervaring mee ?

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: verblijf voor jongeren onder 25 jaar.

    Ik ben met 2 vrienden in 2013 naar Florida geweest (we waren 21, 22) en wij hadden nergens problemen.

    Eerst 2 weekjes in een villa nabij Orlando (tja niet dat er daar wat op loopafstand is maar je zit wel heerlijk rustig voor relatief weinig geld + eigen zwembad en allemaal een eigen kamer).
    Daarna 1 week in DiamondHead Beach Resort - Fort Myers Beach (1week daar was even duur als 2wk de villa). Daar was het eerst een probleem (wist wij veel, via reisbureau geboekt) maar joh als ze een extra deposit konden doen op de CC was het geen probleem. Hier zal je dan wel op loopafstand van al het gebeuren.
    Laatste week in de Summerland Suites (Fort Lauderdale). Was ook geen probleem, strand was vlak bij en je krijgt een mooi Miami sfeertje zonder dat je meteen blut ben.

    Dusja: wat zijn ze van plan he? Als je echt alles op loopafstand wil omdat je geen auto wil huren dan zal je wat meer voor je verblijf moeten betalen.

    Auto huren trouwens kan gewoon bij Alamo, ze hebben een speciaal "underage" pakket.

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: verblijf voor jongeren onder 25 jaar.

    Alcoholgebruik en verkoop. minimaal 21 jaar oud (legitimatie verplicht)

    Let ook op het feit dat er in Florida een zogezegde Open Cannister Law geldt.
    Dit betekent dat je geen open drankflessen in de auto mag hebben. (in het geval dat dit wél zo is, worden ALLE inzittenden aangehouden (zonder pardon) En dat wil je niet als toerist!
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #4
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar.

    Auto willen ze inderdaad huren bij Alamo. Dus een klein stukje rijden is geen probleem.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar.

    Ja dan blijf ik toch bij wat ik al gemeld had

    Willen ze de parken bezoeken -> villa (nabij) Orlando alleen dan zit je niet in het "centrum" (maar of je daar nog puf voor hebt na een hele dag Disney....)
    En die andere 2 locaties waren ook leuk. Diamond Head lag echt pal aan het strand dat dus is ook wel geinig.

    In welke periode gaan ze eigenlijk? Is er al wat geboekt?

  6. Top | #6
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar.

    Kijk ook eens bij Kilroy voor autohuur met underage fee.

  7. Top | #7
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar.

    Nee nog niks gehuurd. de bedoeling is vertrekken rond 16 juli en dan 2 weken .
    Kilroy heb ik geen ervaring mee , maar bedankt voor de tip ga er zeker na kijken !

  8. Top | #8
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar

    De reis van de jongens is zo goed als ingepland .
    Tickets via delta , auto bij alamo en een appartement via booking.com.
    Het huren van een verblijf ging moeizaam , veel afwijzingen zonder redenen ( toch de leeftijd?) zelfs bij 1 helemaal geen reactie (homeaway) .
    Niet netjes als er in de advertentie staat huren vanaf 21 jaar en dan gewoon niet reageren op de boeking en mail.

  9. Top | #9
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar

    Wij zijn zelf tussen de 21-24 (net aan nog) en hebben zelf met het boeken van overnachtingen nooit last gehad. Wellicht komt dit omdat wij als een stelletje reizen ipv als een 'vriendengroep', dat kan bij verhuurders/hoteliers misschien toch een ander gevoel oproepen dan een rustig stelletje, terwijl dit in de praktijk natuurlijk niets zegt. Het boeken van de huurautos heeft ons de afgelopen jaren wel onnodig veel geld gekost in de vorm van de Underage Driver Fees. Ik zie dat er in dit geval voor Alamo gekozen is en dan ga ik er dus vanuit dat hierop gelet is. Wij boeken zelf ook altijd bij Alamo omdat er dan aan de balie geen gezeur is (skip the counter).
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #10
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Verblijf voor jongeren onder 25 jaar

    De persoon die boekte gaf alleen aan dat ze totaal met 4 personen kwamen er is nooit gevraagd hoe de samenstelling van de groep was .
    Underage pakket via alamo ging prima , gewoon via alamo.de voor een schappelijk bedrag , stukken goedkoper als via kilroy .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •