Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Waar voetbal kijken in Florida?

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Voetbal (Real - Barca); waar te bekijken?!

    Wij zijn in ft Lauderdale op 10 december, heeft iemand een tip waar ik deze topper kan bekijken?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Voetbal (Real - Barca); waar te bekijken?!

    In Amerika is, ondanks dat 'soccer' door enorm veel Amerikanen wordt gespeeld, nog altijd nauwelijks een voetbalwedstrijd te zien. Als de wedstrijd op ESPN of een andere belangrijk Amerikaans sportkanaal wordt uitgezonden, dan kun je het treffen dat een sports bar - een café met her en der schermen met sport erop - het op heeft staan. Zo niet, dan wordt het mogelijk nog op de Mexicaans/Amerikaanse TV uitgezonden met bijzonder irritant druk commentaar in het Spaans. En als je dat in een openbare gelegenheid wilt zien dan zul je in een achteraf-Latinotent terechtkomen, waar over het algemeen geen woord Engels wordt gesproken en waar je als buitenlander een zeldzame verschijning zult zijn. Je kunt natuurlijk altijd hopen dat het kanaal op de kabel van je hotel/villa of waar je ook maar verblijft zit. Hou wel rekening met het tijdsverschil.

    Om je een indruk te geven: tot en met de kwartfinales van het laatste WK waren we aangewezen op 'de Mexicaan'. De halve finales werden door ESPN uitgezonden. De finale was op national TV op ABC, becommentarieerd door twee Britten met een stiff upper lip. Grappig trouwens hoe die Mexicanen onze spelers uitspreken: Banderbart, Stikkillenboerg (met de klemtoon op kil) en Bambommel.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 25-11-11 om 08:28.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    10

    Standaard Re: Voetbal (Real - Barca); waar te bekijken?!

    ALs je een laptop bij je hebt kan je een account aanmaken bij unibet.
    http://ads.unibet.com/unibet/lp/camp...L&id=111125003

  4. Top | #4

    Standaard Re: Voetbal (Real - Barca); waar te bekijken?!

    Wij kijken alle belangrijke voetbalwedstrijden gratis via http://www.firstrowsports.tv/

    Ook de Nederlandse belangrijke wedstrijden zijn hier te bekijken, Groeten Ellen

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Voetbal (Real - Barca); waar te bekijken?!

    Bedankt voor de reacties!
    Het leukst lijkt het mij in een typisch Amerikaanse sportsbar. Dus daar zal ik naar op zoek gaan. Maar die moeten dan dus voorzien zijn van ESPN.


    Als ik het goed heb qua aanvangstijd wedstrijd, (normaal gesproken 20.00 of 22.00 europese tijd) dan kunnen de dames lekker hun gang gaan in Sawgrass mils mall en kan ik relaxed de game bekijken\\/

    Mocht dit niet lukken, dan wordt het 1 vd aanbevolen websites.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Voetbal (Real - Barca); waar te bekijken?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk Berichten
    Maar die moeten dan dus voorzien zijn van ESPN.
    ... nou dat is dus maar de vraag. Eerst maar eens uitzoeken of het wel wordt uitgezonden...

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Waar voetbal kijken in Florida?

    Het speelschema voor het EK2012 is nu bekend. Nu zitten er vast ook voetbalfans tijdens het EK in Florida, ik zal vast niet de enige zijn.

    Zijn de wedstrijden van het EK gewoon te bekijken in Florida? En zo ja waar?

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Waar het EK kijken in Orlando en Miami

    Ik denk dat hier hetzelfde geldt als de vraag over de CL van Barcelona pas geleden.
    Als je geluk hebt zendt ESPN wedstrijden uit, maar zal dit zeker niet voor de halve finales gebeuren.

    Die zijn via kabel te zien, of anders in een sportsbar, maar ik vrees dat een EK daar erg op een laag pitje zal staan.
    Zelf zal ik er ook behoorlijk wat van missen, want tijdens de poulewedstrijden zitten wij ook over de plas.

    Gelukkig kan ik Nederland wel in de finale zien, dan ben ik wel weer thuis :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Waar het EK kijken in Orlando en Miami

    Ja inderdaad

    De poulefase moet ik dat waarschijnlijk missen. Maar ik denk dat er genoeg andere dingen te doen zijn om je te vermaken

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Waar het EK kijken in Orlando en Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Gelukkig kan ik Nederland wel in de finale zien, dan ben ik wel weer thuis :lol:






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •