Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Ik vond het bereik op sommige plekke dramatisch, wij verbleven op het resort Regal Oaks en erg slecht ontvangst, in de Florida Mall geen ontvangst, en het leuke is, mijn partner die heeft ook T-Mobile en zij heeft dr eigen bundel gewoon gebruikt dus geen USA Bundel en zij had een veel beter ontvangst dan dat ik had met wel de USA Bundel, en welke dus handmatig gezocht dient te worden, Heb ook direct in Amerika een bericht verzonden naar T-Mobile en kreeg dan ook netjes de bundel vergoed, dus of ik het een volgende keer weer zal doen.... ik twijfel, in ieder geval gaat er een tweede provider mee want totaal geen ontvangst lijkt me toch in deze tijd niet meer nodig.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-01-18 om 00:54. Reden: q-

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Ik haal ook altijd die waar Lannie het over heeft, ideaal! Overal goed bereik.
    Haal hem bij een T Mobile store zodra ik in de US ben, de eerste de beste. Zij installeren hem dan voor me, en met een werkende simkaart loop ik de winkel weer uit.
    Ook weleens bij de Walmart laten doen, idem dito.
    Geen idee overigens of ze die daar nu nog verkopen.
    Het enige nadeel is dat je niet bereikbaar bent op je eigen simkaart, dat is wel iets om rekening mee te houden. Ik deed dan 's avonds even mijn NL kaart weer in mijn mobiel
    om te zien of ik oproepen had gemist ofzo. Met een DUAL sim mobiel zou het helemaal perfect zijn.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Ik heb de vorige keer een oude Nokia mee genomen, zo eentje die je eigenlijk nooit hoeft op te laden. Die liet ik wel lekker in de Villa maar met NL sim er in zodat ik makkelijk kon zien of er nog iemand gebeld had Maar dual sim is helemaal top voor zoiets ja dat ben ik met je eens (wel opletten dat je met de goede simkaart belt haha)

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Dat is ook wel een goede, een oude mobiel meenemen. Maar heb nu zo'n nano sim kaart. Volgens mij heb ik nog wel ergens een adapter liggen...
    Dan kan ie daarin en dan in oude mobiel. Heb nog een middeleeuwse Sony Ericsson liggen
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Inmiddels mijn ervaring:
    Dag voor vertrek abo omgezet naar incl USA.
    Bij overstap op Houston direct vlekkeloze verbinding.
    In hotel Kissimmee niets.
    Naar T-Mobile shop op de 192 van alles geprobeerd, werkte niet
    Nog eens geprobeerd en verbinding en goed!
    In hotel weer niets.
    Bij andere T-Mobile shop idem: verbinding!

    Uiteindelijk wist ik een paar plekken waar ik verbinding had en dan was deze zeer goed.
    Waarom ik niet overal verbinding had was een raadsel.
    Na terugkomst klacht ingediend, deze is nog in behandeling.

    Na veel navraag:
    Het schijnt dat T-Mobile zijn zenders aan het vervangen is en op andere frequenties gaat werken.
    Daarnaast hebben niet alle EU toestellen alle in de USA gebruikte frequenties.
    Het kan dus van geval tot geval verschillen. Indien mogelijk dus ook een ander toestel meenemen en dat evt. proberen.

    Het aanbod van T-Mobile is, als het werkt, zeker niet slecht. Globaal kost het je een tientje in de week extra om heel veel data en onbeperkt bellen in en vanuit de USA naar EU te hebben Ik heb uiteindelijk voor zo'n EUR 20 meer dan een uur naar Nl gebeld

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    mag ik je een advies geven, dien een klacht in bij T-mobile, ik heb in augustus hetzelfde probleem gehad en heb de volledige bundel vergoed gekregen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-18 om 00:41. Reden: q-

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Tip:

    https://www.frequencycheck.com/

    Vul je telefoon in + het land en je ziet of je telefoon de frequenties wel of niet support!

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk Berichten
    mag ik je een advies geven, dien een klacht in bij T-mobile, ik heb in augustus hetzelfde probleem gehad en heb de volledige bundel vergoed gekregen.
    Is al gelijk gedaan en is in behandeling.

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tijdelijk wijzigen T-Mobile abonnement voor USA

    Meerkosten abo teruggekregen, dus gratis meer dan een uur vanuit de USA naar Nl gebeld (met de nodige moeite)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •