Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Stoelen reserveren

  1. Top | #11
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    [QUOTE=knaapje;229810]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Hallo Ritchie, ................ Wij hebben dit ook aan de hand gehad, boeken bij United en vliegen met Lufthansa. Toen vond ik op de United website iets om het itinerary nummer om te zetten naar Lufthansa. Misschien kan dat nog steeds.''.................................

    Fleurida
    Kan je aangeven hoe dat ging of waar ik dat kan vinden?..............
    Knaapje
    Hallo Knaapje en Ritchie,
    Ik weet niet meer hoe ik dat gevonden heb, wij hadden geboekt bij United dus kon ik bij United in mijn gegevens kijken en daar vond ik hoe je het itinerary nummer kon omzetten naar een Lufthansa nummer. Het was wel een beetje lastig om bij Lufthansa de boel geregeld te krijgen maar toen we daar een account hadden aangemaakt is dat ook gelukt. Ik denk dat er in dit geval beter even gebeld of gemaild kan worden met Lufthansa. Misschien weet Teleton nog hoe het werkte want die heeft dit toen ook aan de hand gehad. Het ging ons erom dat we stoelen in een rijtje van 2 wilden vastleggen in een 747 en daar zijn er maar 6 of 8 van in het hele toestel.

  2. Top | #12
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    Al een paar telefoontjes geprobeerd met Lufthansa en United ,zelfs United in de states, maar het gaat bij ons voor november niet lukken.
    Wij vliegen ook met een 747 dus die twee stoelen naast elkaar achterin zal met inchecken wel niet meer lukken.
    We gaan het zien .

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    [QUOTE=Fleurida;229817]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten

    Misschien weet Teleton nog hoe het werkte want die heeft dit toen ook aan de hand gehad.
    Klopt! Maar in dat geval is het ons ook helaas niet gelukt. We hebben de love seats wel eens gehad, maar toen hadden we een "normale" LH boeking.

    Begin dit jaar hadden we ook zo'n combi van LH en UA en toen is het ons niet gelukt om stoelen te reserveren. Uiteindelijk zijn we op rij 38 terechtgekomen, maar...ik heb de vlucht overleefd!

    Onze favo stoelen in de 747 van LH zitten trouwens op rij 29 in de middenrij. Hier heb je een reuzenreuimte voor benen en bagage! Op Seatguru staan deze stoelen als "slecht" gekwalificeerd omdat het bulkhead stoelen zouden zijn. Aan het plafond hangt een doorzichtige afscheiding tussen de Ëconomyplus- seats van LH en de Economy, dat is alles.



  4. Top | #14
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    Hallo Ton
    Alleen de middenrij van 29 of is de zijkant ook goed.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    Midden. Zijkant is bij de deur en heb je een bulk voor je als ik me goed herinner.

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    vraagje aan de experts, heb een vlucht naar miami met oa BA geboekt. Als ik nu inlog op mijn account bij BA staat er en dubbele boeking in en kan ik geen stoelen reserveren. Weet iemand wat hier aan de hand is?

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amber76 Bekijk Berichten
    vraagje aan de experts, heb een vlucht naar miami met oa BA geboekt. Als ik nu inlog op mijn account bij BA staat er en dubbele boeking in en kan ik geen stoelen reserveren. Weet iemand wat hier aan de hand is?
    Weet niet wat er met de dubbele boeking is maar gratis stoelen reserveren kan bij BA pas bij inchecken.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Stoelen reserveren

    Hb je misschien geboekt bij BA voor een vlucht naar Miami die wordt uitgevoerd door American Airlines?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •