Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Reis florida

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    31

    Standaard Reis florida

    3-2-2017 Miami Beach
    4-2-2017 Miami Beach
    5-2-2017 Miami Beach
    6-2-2017 Space center
    7-2-2017 universal studios
    8-2-2017 Sarasota
    9-2-2017 Miami tussenstop
    10-2-2017 key largo/marathon
    11-2-2017 key largo/marathon
    12-2-2017 key largo/marathon
    13-2-2017


    Goedemorgen,

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reis florida

    Goedemorgen,

    zie bovenstaande reisschema. Ik heb dit aan de hand van forum en andere bronnen zelf gemaakt. De dagen in miami heb ik overigens al geboekt omdat er nog maar weinig keus was en prijzen hoog waren. (airbnb). De reden dat ik eerst Miami aandoe en niet eerst de Keys is omdat ik niet in de weekenden in Universal wil zijn. Bovendien wil ik een wedstrijd van Miami Heat meepakken 5 februari, dus dat kwam beter uit.

    Ik zit alleen de laatste dagen wat te prutsen. Is het interessant genoeg bij key Largo/Marathon om daar s'avonds in een cafe te zitten bijvoorbeeld? Ik wil namelijk naar key West, maar prijzen zijn daar absurd.

    Als iemand anders nog ideeën of opmerkingen heeft hoor ik het graag. t'm 8-2 heb ik planning dus wel duidelijk. Erna ben ik flexibel, maar ik wil wel langs de Everglades en naar de Keys.
    Laatst gewijzigd door michelwuyts; 20-10-17 om 12:15.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Reis florida

    Ik vind zelf Key West veel leuker dan Marathon of Key Largo. Toch verbleven wij vaak ook vanwege de prijs op Marathon. Dit is ongeveer een uurtje rijden vanaf Key West. Prima te doen dus om na sunset celebration nog terug te rijden.
    Maar als je wilt drinken is het wel lastig natuurlijk. Misschien anders 1 nachtje Key West doen en de rest op Marathon?

  4. Top | #4
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Reis florida

    Wij vinden Key West ook leuker dan dan andere eilanden. We houden altijd heel veel stops heen en terug, zodat je die eilanden ook goed kunt bekijken. Stops bij Mrs Mac Kitchen, Morada Beach Cafe ( en daarnaast), Robbies Tarpons, Deer Key, Bahia Honda State Park, enz. Kijk eens naar het Palms Hotel op Key West, lekker relaxed en gemoedelijk. Te boeken rechtstreeks of via booking.com.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reis florida

    Bedankt voor het meedenken. Ik ga nu denk ik een airbnb op het eilandje naast key west. Hier betalen we nog altijd €90 voor een nacht, maar ik vind dat beter dan te rushen.

    dat is ca. 5km, dus te voet of met fiets wel te doen. In nood kunnen we dan s'avonds nog een taxi terug pakken.

    Op de heen en terugweg van key west verblijf ik dan op Key Largo. kunnen we nog een beetje snorkelen en relaxen.

    is er in Homestead nog iets te doen? Ik heb dit nu als tussenstop gepakt als we van Sarasota komen.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Reis florida

    Homestead: Premium Outlets en fruit/ijskraam Robert is here met heerlijke milkshakes.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reis florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Homestead: Premium Outlets en fruit/ijskraam Robert is here met heerlijke milkshakes.
    ok, nouja ben er toch waarschijnlijk alleen s'avonds laat.

    Ik kom vanaf Sarasota richting Homestead. Waar moet je langs bij de Everglades om hier vanalles te zien? Naar Everglades city gaan of zijn er bepaalde wegen die je op moet? Vanaf de kaart is het namelijk moeilijk in te schatten waar je moet zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •