Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 28 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #31
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Er valt niet echt iets te voorspellen wat betreft de prijzen. Dag van de week kan ook schelen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    Hoi, wij zijn ook nog op zoek naar een wagen voor de periode van 1 augustus tot en met 24 augustus landen en vertrekken in Miami. Heb ook een tijdje de prijzen opgeschreven van de midsize SUV en vandaag zijn ze plots 25£ gestegen bij brits...:-( . Ik zoek momenteel op usacarhire, usa reisen en alamo/brits. Zijn er nog goeie websites ,naar jullie mening, waar ik kan zoeken? Ben ik te laat? te vroeg? In 2014 hadden we eind Maart geboekt, midsize suv voor 488£ , maar de prijzen zijn zo gestegen amai .
    Je kunt ook nog zoeken op bv Expedia of skyscanner of autoeurope om er maar een paar te noemen. En zodra je een tarief gevonden hebt waar je tevreden mee bent deze boeken. Wel zorgen dat je gratis kunt annuleren (meestal het geval bij 'pay later' reservering, een 'pay now' reservering kan je soms wat annuleringskosten opleveren) zodat je de reservering later eventueel kunt annuleren als je een betere aanbieding gevonden hebt.
    Ik denk niet dat je te laat bent, alamo brits wil zo nu en dan wel eens wat omhoog of omlaag gaan voor een paar dagen. Gewoon goed in de gaten houden !
    Voor onze trip in mei ben ik sinds december aan het zoeken, heb nu nog 3 reserveringen staan en heb er ook al 2 geannuleerd.
    Als je echt werk wilt maken van een goedkope reservering dan moet je eens googlen op 'contract id', 'cdp code', 'awd number'. Dit zijn kortingscodes die de verhuurders zelf gebruiken voor bepaalde instanties/bedrijven/partners.
    Je kunt die codes ingeven op de websites van de verhuurder zelf. Bv bij Hertz kun je CDP code #1261109 uitproberen, bij AVIS AWD nummer J933700, bij National contract ID 8572158. DHet gebruiken van deze codes is wel voor eigen risico, er kunnen voorwaarden aan vast zitten (voor zover ik weet zijn de codes die ik hier net gaf 'save'). Is eigenlijk een beetje hetzelfde als bij Alamo brits, daar moet je officieel een UK rijbewijs hebben en een copy van het Brits magazine maar er schijnt nooit op gecontroleerd te worden. Ook er even aan denken dat het rommelen met dit soort codes er in het ergste geval voor kan zorgen dat je niet verzekerd bent in geval van schade. Als je je hierbij niet zeker voelt raad ik je aan om deze codes dan niet te gebruiken.
    Succes met zoeken !
    Laatst gewijzigd door sanook; 29-03-17 om 10:34.

  3. Top | #33
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    O ja, een minivan is eigenlijk geen optie omdat de heren dat niet stoer genoeg vinden
    Een minivan is inderdaad niet stoer. Gelukkig heb ik dat achter me gelaten en tot volle tevredenheid. Een minivan is ruim, erg ruim en ook van alle gemakken voorzien. Bovendien, is mijn ervaring, is een minivan goedkoper dan een standard SUV en een fullsize SUV.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Ik lees hier dat een standaard SUV krap zal zijn van en naar het vliegveld.
    Even voor de duidelijkheid:qua grootte is de volgorde als volgt (personen-grote koffers-kleine koffers):
    compact SUV: 5-2-1
    midsize SUV: 5-2-2
    standard SUV: 5-3-2
    fullsize SUV: 7-2-1

    Een simpel rekensommetje leert dat met 4 personen en 4 grote koffers alleen de fullsize SUV genoeg ruimte heeft.

    Ter vergelijking:
    minivan: 7-3-2

    De minivan heeft een derde zitrij die weggeklapt kan worden en dan dus meer koffers kan herbergen dan 3-2. Bovendien kunnen er dan nog 5 personen zitten.

    Gegevens van Alamo
    Laatst gewijzigd door Don Tuse; 29-03-17 om 15:20.

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Wanneer je bij Alamo-brits zoekt, dan krijg je de prijzen voor 'Pay now' te zien; 'pay on arrival' is duurder. Als je voor de 'pay now' optie kiest, kun je dan nog wel annuleren?

  5. Top | #35
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Annuleren kan altijd. Vaak worden bij annuleren van een "Pay now" huur, kosten berekent. Bij pay on arrival is dit vrijwel nooit maar er zullen altijd uitzonderingen zijn. Maar dat staat ongetwijfeld in de voorwaarden.

    Ik heb bij de meest recente autohuur gekozen voor pay on arrival en toen enkele weken voor de huurperiode inging toch al betaald. Dat was toen goedkoper dan de het pay on arrival bedrag maar ook lager dan het pay now bedrag op het moment van boeken.
    Laatst gewijzigd door Don Tuse; 29-03-17 om 14:19.

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: wanneer auto huren

    @Don Tuse, hoe doe je dat dan? Staat er in de bevestiging van je boeking dan een optie om toch meteen te betalen ofzo?

  7. Top | #37
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen1308 Bekijk Berichten
    @Don Tuse, hoe doe je dat dan? Staat er in de bevestiging van je boeking dan een optie om toch meteen te betalen ofzo?
    Ik kon dat niet on-line regelen maar heb gebeld, gevraagd wat het kostte om op dat moment te betalen en toen aangegeven dat ik dat wilde doen. Omdat ik bij de boeking mijn CC al op had gegeven is het bedrag toen meteen van mijn CC betaald. Er kwamen geen extra kosten bij. Het scheelde al met al een kleine Eur 100.

  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: wanneer auto huren

    100 euro verschil tussen pay now en pay later is wel een flink verschil. Bij bv alamo/brits is dit ca 20-25 dollar op een bedrag van 510 dollar dus nog geen 5%. Ben dan wel benieuwd waar jij gehuurd hebt en wat het totaalbedrag van je boeking is.

  9. Top | #39
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Hertz; 15 dagen minivan. Pay later was USD 598 (+/- Eur 568) en heb uiteindelijk Eur 477 betaald.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Hallo ik wil voor de periode 18 februari t/m 9 maart 2018 een kleine SUV huren maar de prijzen zijn op dit moment 200 euro duurder dan dit jaar. Zou het raadzaam zijn om nog te wachten met boeken?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •