Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 28 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #21
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Wat is goedkoper: een hotelovernachting of een dag autohuur. That's the question. Ik ben benieuwd.
    Hoewel van zondagavond tot maandagochtend natuurlijk geen hele dag is.

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Je huurt per 24 uur. Haal je de auto om bijv. 1700 op dan dien je hem ook rond die tijd weer terug te brengen. Na 29min gaat er weer een nieuwe dag in.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Inderdaad, van zondagavond tot maandagochtend is geen hele dag en het veranderd dus ook niets aan de prijs!
    Dus dan houden we het maar op ophalen op zondagavond.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: wanneer auto huren

    De midsize SUV is nu bij Alamo-brits goedkoper dan bij drive-usa. En bij Brits zit gratis de 2e bestuurder erbij. We zitten er nu over te denken om de boeking bij drive-usa te annuleren, maar ik ben bang dat er toch opeens kosten aan verbonden zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Dat kun je toch terugvinden in de boeking en/of de voorwaarden lijkt me ?

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Ik lees hier dat een standaard SUV krap zal zijn van en naar het vliegveld.
    Wij zijn ook met 4 (3 volwassenen en 1 kind van bijna 4) incl. 3 koffers en halverwege/eind van de vakantie zullen er nog 2 weekendtassen bij komen1.
    Wij reizen rond dus zullen vaker dan alleen de heen en terugreis met bagage moeten rijden. Zal dat dan echt zo krap zijn? Kunnen er geen 3 koffers in de achterbak? Normaal huren we altijd een midsize SUV met z'n drieën dus dacht dat standaard dan wel oké zou zijn nu er 1 volwassenen extra meegaat.

    Ik kom voor een standaard SUV voor onze huurperiode (12 t/m 30 mei) op omgerekend zo'n 580 euro bij Alamo/brit en een fullsize SUV is gelijk zo'n 850 euro.

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: wanneer auto huren

    O ja, een minivan is eigenlijk geen optie omdat de heren dat niet stoer genoeg vinden

  8. Top | #28
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: wanneer auto huren

    3 (flinke) koffers zouden moeten passen in de kofferbak van een standard suv, maar een vierde (of twee weekend tassen)zal mogelijk lastig worden.
    In de Jeep Grand Cherokee die we afgelopen mei mee hadden moest ik voor de vierde koffer 1/3 van de achterbank neerklappen. De twee rugzakken die we altijd in het vliegtug bij ons hebben konden nog bovenop de koffers liggen.
    Tassen op schoot als het enkel het ritje naar het vliegveld is.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Bedankt. Dan ga ik gewoon voor de standaard SUV. Mocht het nou toch tegenvallen qua bagageruimte kunnen we misschien altijd nog vragen of we een minivan mee mogen nemen aangezien die categorie bijna even duur is als de standaard SUV.

  10. Top | #30
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Hoi, wij zijn ook nog op zoek naar een wagen voor de periode van 1 augustus tot en met 24 augustus landen en vertrekken in Miami. Heb ook een tijdje de prijzen opgeschreven van de midsize SUV en vandaag zijn ze plots 25£ gestegen bij brits...:-( . Ik zoek momenteel op usacarhire, usa reisen en alamo/brits. Zijn er nog goeie websites ,naar jullie mening, waar ik kan zoeken? Ben ik te laat? te vroeg? In 2014 hadden we eind Maart geboekt, midsize suv voor 488£ , maar de prijzen zijn zo gestegen amai .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •