Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 28 EersteEerste ... 162425262728 LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #251
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Dit overzicht laat zien dat Dollar heel duur is. Dat haal je er nooit uit: https://www.sunpass.com/rentalcar



    Je hebt minimaal CDW en EP nodig. PersPro bieden ze soms ook aan maar deze zit meestal in je reisverzekering.
    Zie ook https://www.anwb.nl/juridisch-advies...ering-huurauto
    Bedankt voor je reactie. Ik heb het even nagekeken en de verzekeringen die erbij stonden waren;

    LDW
    TPL
    SLI
    UMP

    Ik heb nu via american vacation een goedkopere auto gevonden, maar dat is zon stuk goedkoper dat ik niet weet of ik er weer goed aan doe.

    Iemand daar een auto geboekt? En kun je in die autos een eigen sunpass gebruiken?

  2. Top | #252
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Als je de link van American Vacation bekijkt dan verwijzen ze naar https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ . Ze verhuren zelf geen auto maar bieden een Affiliate link aan.
    Dat wil zeggen dat ze een gedeelte commissie krijgen van elke boeking. Als je rechtstreeks naar rentalcar.com gaat dan wordt je daarna doorverwezen naar Enterprise.com. Dat is de moedermaatschappij van Alamo. De autohuur is minimaal met CDW en EP. Is gewoon prima in orde dus.

    Prijzen van huurauto's kunnen enorm verschillen afhankelijk van waar je huurt. Een verschil van een paar 100 euro op een langere boeking is niet ongebruikelijk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #253
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Hoi Iedereen,

    als ik nu de websites bekijk van bvb enterprise.com , alamo.co.uk, alamo.com affiliate partners,... zie ik nergens nog 'midsize suv' tussenstaan. Is dit met de vernieuwde website niet langer beschikbaar? Of is dit vanwege er in die periode er geen meer voorradig zijn? Ik heb op dit moment een reservering in miami voor de maand augustus voor een midsize suv. Maar als deze niet langer meer worden aangeboden, vraag ik me af welke wagen ze me dan aan zullen bieden.

  4. Top | #254
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Misschien zijn er al teveel verhuurd? Er stonden in maart zeker 20 midsize SUV’s in Miami. Wij hadden er eentje met 3000 miles op de teller, die is echt nog niet afgeschreven in augustus lijkt me.

  5. Top | #255
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Misschien zijn er al teveel verhuurd? Er stonden in maart zeker 20 midsize SUVÂ’s in Miami. Wij hadden er eentje met 3000 miles op de teller, die is echt nog niet afgeschreven in augustus lijkt me.
    Het boeken van het type Midsiz SUV zal altijd gewoon mogelijk zijn via de site's van Alamo, National en al die andere grote zoals Hertz en Avis. Op de sites van 'brokers' zoals bv SunnyCars wil om een of andere onduidelijke redenen wel eens een type niet te boeken zijn.

    Vwb het 'afschrijven' van de huurautos, ( ik heb dit toevallig afgelopen donderdag gevraagd aan een medewerker van National in Miami ) : Dit is afhankelijk van de vraag op de 2e handsmarkt naar bepaalde types/modellen auto's maar normaliter gaan ze bij 15-20.000 mijl naar de veiling cq handelaren. Mocht een bepaald type 2e-hands wel heel erg gewild zijn dan worden ze met tussen de 5.000 en 10.000 mijl al afgestoten. Rij overigens nu in een Ford Explorer met 4500 miles op de teller ;-)

    Trouwens mocht je gehuurde type niet voorradig zijn, dan is het your lucky day ;-) ( free upgrade )

  6. Top | #256
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Wij hebben bij Hertz wel eens een auto toegewezen gekregen met 38000 miles op de teller dus die hebben dan mogelijk een ander beleid. 15 tot 20000 lijkt me ook vrij weinig? In het ZW wordt je auto dan na 3 huren al verhandeld? Lijkt mij vrij snel.

  7. Top | #257
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Zit de SunPass er bij Alamo en National er standaard bij? De Alamo website is daar niet heel erg duidelijk over. De vorige keer hebben we een reisbureau een auto gereserveerd en deze keer willen we het zelf doen maar ik wil het liefst niet tegen extra kosten/vreemde dingen aanlopen

  8. Top | #258
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carthrax Bekijk Berichten
    Zit de SunPass er bij Alamo en National er standaard bij? De Alamo website is daar niet heel erg duidelijk over. De vorige keer hebben we een reisbureau een auto gereserveerd en deze keer willen we het zelf doen maar ik wil het liefst niet tegen extra kosten/vreemde dingen aanlopen
    Ja, de eerste keer dat je een tolpoort passeert doe je automatisch mee (tenzij je cash betaald)
    Je hoeft hiervoor niets te tekenen, selecteren of aan te kruisen

    Zie hier voor de kosten https://www.sunpass.com/rentalcar
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  9. Top | #259
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    misschien een domme vraag maar hoe komen jullie voor 16 dagen en meer aan die goedkope prijzen bij national?
    Als ik kijk op de site voor een midsize suv van 13/11/2018 tot 01/12/2018 kom ik aan een bedrag van 1394$. Wat doe ik mis?

  10. Top | #260
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Voor die datums afhalen in Orlando 768 Dollar midsize suv , dat is zonder contractcodes.
    Met contractcodes heb ik niet gekeken.
    Dus ik denk dat je je contractcode hebt aanstaan .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •