Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 28 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #201
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Is er iemand die ook echt daadwerkelijk ervaring heeft met American Vacations / Alamo.de? Het is voor mij onduidelijk of er bij het U25 Gold pakket (link) de young driver fees voor alle drivers tussen de 21-24 afgedekt zijn of dat ik lokaal nog een keer een vemogen mag aftikken voor de tweede persoon. Wanneer ik het informatienummer van Alamo.de probeer te bellen krijg ik te horen dat dit nummer niet (meer) in gebruik is.... Het scheelt aanzienlijk in prijs en dat in combinatie met een nummer dat niet wordt opgenomen doet wat alarmbellen rinkelen, maar ik hoop er naast te zitten en te kunnen besparen.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #202
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Zoals altijd was ik weer te ongeduldig om te wachten op ervaringen van anderen. Heb dus zelf even gebeld met American Vacations waar ik enorm vriendelijk geholpen werd en er werd mij verzekerd dat het voor alle (4) de bestuurders was. Zodoende dus een Ford Mustang ( mijn absolute droomauto) - or similar, maar ik wacht net zo lang tot er een Mustang vrij is - weten te boeken voor EUR 685 voor de duur van 15 dagen INCLUSIEF underage driver fees en alle verzekeringen. Skip the counter al gedaan, deze pakken ze mij niet meer af!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #203
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    ik heb ook zojuist geboekt maar kan skip de counter niet doen
    kent reseverings nummer niet
    weet iemand mischien hoe of wat ?

  4. Top | #204
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Fabian@gaaf! Mijn man Peter wil dit jaar ook weer een Mustang huren. Ik heb via Exit reizen een fullsize geboekt bij Alamo incl. Extra bestuurder. Maar Peter wil bij de balie vragen welke auto’s beschikbaar zijn voor een upgrade. Ik heb de hoop opgegeven. Ik heb wel eens skip the counter gedaan, maar Peter was dan bijzonder teleurgesteld in het aanbod ter plaatse. Het grappige is wel dat ik vervolgens de onderhandeling mag doen over de prijs als we bij de balie staan


    Even een andere vraag. Ik las iets over de blauwe en rode garage op Tampa Airport. Ik heb nu 6x gehuurd bij Alamo in Tampa, maar ik wist dit niet! Zijn er dus ook twee balies? Ik weet niet beter of er is 1 balie, deze zit aan de overkant van de bagage claim.......
    Laatst gewijzigd door stephie; 06-02-18 om 19:47.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #205
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert Bekijk Berichten
    ik heb ook zojuist geboekt maar kan skip de counter niet doen
    kent reseverings nummer niet
    weet iemand mischien hoe of wat ?

    Hier staat precies hoe het werkt.
    https://forum.allesamerika.com/viewt...p?f=30&t=69029

    En in het Alamo topic op dit forum ook

  6. Top | #206
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Vanaf eind februari schijnen er geen blauwe en rode garage meer te zijn, ze zijn namelijk flink aan het verbouwen en uitbreiden.

  7. Top | #207
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Fabian@gaaf! Mijn man Peter wil dit jaar ook weer een Mustang huren. Ik heb via Exit reizen een fullsize geboekt bij Alamo incl. Extra bestuurder. Maar Peter wil bij de balie vragen welke auto’s beschikbaar zijn voor een upgrade. Ik heb de hoop opgegeven. Ik heb wel eens skip the counter gedaan, maar Peter was dan bijzonder teleurgesteld in het aanbod ter plaatse. Het grappige is wel dat ik vervolgens de onderhandeling mag doen over de prijs als we bij de balie staan
    Ik heb een enorme hekel aan het gesteggel aan de balie van ieder verhuurbedrijf, skip-the-counter is voor mij dus echt ideaal! Wij komen met enige regelmaat in Spanje en daar is het helaas niet mogelijk en kun je je klok er op gelijkzetten dat ze iedere mogelijke verzekering/optie proberen aan te smeren tot aan het opdringerige aan toe... Nu is het wel zo dat je voor een upgrade het beste langs de balie kunt natuurlijk al heb ik ook wel eens verhalen gelezen van mensen die Alamo medewerkers in de garage een biljet in de hand drukken en zo een upgrade kregen maar of dat altijd lukt...
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #208
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Ja ik heb daar ook een hekel aan. Ik heb veel liever skip the counter. In Spanje (Malaga) hebben we een vast verhuurbedrijf. Samen met mijn ouders huren we gemiddeld 6 á 7 keer per jaar. Ze vragen wel heel kort of je extra verzekering wil, maar dringen het niet op. Ook niet een hogere klasse.

    Ik heb weleens geprobeerd om in de garage in Tampa bij Alamo een hogere klasse te regelen. Ookal vroeg ik het in het Spaans aan de medewerker, ik moest toch naar boven naar de balie.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #209
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten

    Ik heb weleens geprobeerd om in de garage in Tampa bij Alamo een hogere klasse te regelen. Ookal vroeg ik het in het Spaans aan de medewerker, ik moest toch naar boven naar de balie.

    Ik zal zeker niet zeggen dat het overal lukt.
    Maar ik heb een keer een upgrade gekregen toen ik de medewerker in de garage $20 toeschoof.
    Voor mij was het toen zeer lucratief want we huurde voor 12 weken.

  10. Top | #210
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizz Bekijk Berichten
    Vanaf eind februari schijnen er geen blauwe en rode garage meer te zijn, ze zijn namelijk flink aan het verbouwen en uitbreiden.
    Klopt zie http://www.tampaairport.com/tampa-in...tal-car-center



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •