Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 28 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #231
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Zie ik inderdaad ook dat de prijzen zijn opgelopen. Balen! In de periode dat ik wilde reserveren was het goedkoper maar mijn creditcard kon toen een auto boeking net niet meer aan.... 🙁
    Heeft iemand al een Emerald membership en kan hij/zij voor mij kijken wat autohuur kost van 31 aug-16 sept? We denken aan een midsize SUV. Of iemand anders een goed idee? Ik kom al snel uit op circa 500 euro bij de diverse alamo sites.

  2. Top | #232
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Welke locatie zoek je?
    als je een auto boekt kun je toch ook voor ‘pay at counter’ kiezen? Dus ik snap je argument niet echt.

    vanuit MCO ben je voor emerald executive (aisle keus van zowel EC als Executive aisle) $493 kwijt, inclusief gratis tweede bestuurder. Dus dat is rond de €415.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 12-05-18 om 20:00.
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #233
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Welke locatie zoek je?
    als je een auto boekt kun je toch ook voor ‘pay at counter’ kiezen? Dus ik snap je argument niet echt.

    vanuit MCO ben je voor emerald executive (aisle keus van zowel EC als Executive aisle) $493 kwijt, inclusief gratis tweede bestuurder. Dus dat is rond de €415.
    Moet je wel de Executive-status hebben anders krijg je echt geen auto mee uit die Aisle ;-)

  4. Top | #234
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita&Dennis Bekijk Berichten
    Heeft iemand al een Emerald membership en kan hij/zij voor mij kijken wat autohuur kost van 31 aug-16 sept? We denken aan een midsize SUV. Of iemand anders een goed idee? Ik kom al snel uit op circa 500 euro bij de diverse alamo sites.
    Of je nu Emerald bent of niet, dat maakt voor de huurprijs niet uit, het enige voordeel van Emerald is dat je voor die prijs van een MidSize dan een grotere ( indien voorradig ) kunt uitzoeken , maar inderdaad zijn de prijzen nu aan de hoge kant. De auto die ik nu rij ( Ford Explorer ) komt voor 17 dagen op 544 ( incl fuel-option )

  5. Top | #235
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Moet je wel de Executive-status hebben anders krijg je echt geen auto mee uit die Aisle ;-)
    En executive status kun je zo zonder problemen makkelijk krijgen....geen enkel probleem hoor... ook al heb je nog nooit gehuurd bij National.

    Ik betaal straks voor 22 dagen vanaf Miami ook rond de 560.

    Geen idee waarom je fuel option zou nemen, totaal ongunstig want je betaalt veel te veel in vergelijking met zelf tanken...
    Laatst gewijzigd door Terpies; 12-05-18 om 23:40.
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #236
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Met pay at counter lukte reservering ook helaas niet.... bedankt voor uitzoeken!

  7. Top | #237
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Dit staat op de site van National:
    Emerald Club Executive®

    Emerald Club Executive® status is yours with 12 paid rentals or 40 paid rental days in a calendar year. You'll enjoy all the benefits of Emerald Club® membership plus a higher level of privileges.

  8. Top | #238
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik onzin klets? Het is heel eenvoudig om direct een executive status bij National te krijgen hoor...en ik spreek niet alleen uit eigen ervaring.
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #239
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik onzin klets? Het is heel eenvoudig om direct een executive status bij National te krijgen hoor...en ik spreek niet alleen uit eigen ervaring.
    Volgens mij heb ik deze discussie met jou ook al gevoerd op een Amerika FB-pagina en daar werd mijn antwoord bevestigd door een vertegenwoordiger uit de reiswereld, dus zoals forumlid Fleurida hierboven ook reeds meldt :

    "..Emerald Club Executive® status is yours with 12 paid rentals or 40 paid rental days in a calendar year. You'll enjoy all the benefits of Emerald Club® membership plus a higher level of privileges... "

  10. Top | #240
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Er bestaat een link van MasterCard Elite waarmee je direct de executive status krijgt. Maar of dat legaal is? Ik heb geen idee. Ik durfde het niet aan en heb laatste keer via de americanvacations link geboekt die toen nog echt voordelig was.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •