Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 28 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #41
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: wanneer auto huren

    Gewoon regelmatig de diverse aanbieders checken en als je een goed (gratis annuleerbaar) tarief ziet boeken. En regelmatig blijven checken of er iets goedkopers tussen zit en zo doorgaan. Ik denk niet dat er al aanbiedingen zijn voor jouw periode dus het is niet zo gek dat de prijzen nog niet super zijn.

  2. Top | #42
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    Grappig! Misschien is het voor velen overbodige informatie maar het is mij eerder nooit opgevallen.
    Bij een zelfde broker, zelfde data, zelfde auto, komen er toch afhankelijk van welke browser je gebruikt, verschillende prijzen uit. Ervaringen? Zie screendumps op onderstaande link.

    http://www.ultraimg.com/image/0Vjq
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 19-04-17 om 13:11.

  3. Top | #43
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    Nou ja zeg, die van budget scheelt bijna 100 euro.
    Goed om te weten, ga het ook eens proberen.

  4. Top | #44
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    Heb je dit ook naar Rentalca... gestuurd? Ben wel benieuwd naar hun reactie.

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    Via explorer zijn de prijzen inderdaad flink hoger dan via Chrome! Ben benieuwd waar dat aan zal liggen???

  6. Top | #46
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    De laagste prijs krijg je als je eerst:

    1. Een prijs opvraagt, deze naar je mail laat sturen.
    2. Daarna via link in die mail ,,nieuwe zoekopdracht'' plaatsen.

    Goedkoopste tarieven, met behoorlijk verschil in je standaard browser. Toch zelfde criteria even in andere browser invullen om te controleren. Wel zijn alle andere verhuurbedrijven waarvan je niets hebt opgevraagd, nu een stuk voordeliger, tenminste bij mijn aanvraag. Dolle pret!
    Ga er maar vanuit dat dit niet alleen het geval is bij dit voorbeeld, maar ook bij hotel-sites, vliegtickets, etc. etc. De moeite waard om even goed op te letten.

  7. Top | #47
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Heb je dit ook naar Rentalca... gestuurd? Ben wel benieuwd naar hun reactie.
    Nee, krijg je waarschijnlijk een of ander neuzelverhaal over dagprijzen, beschikbaarheid, enz. enz. wat van minuut tot minuut kan wijzigen. Je doet er niet zoveel aan. Het beste is dan om de laagste prijs te zoeken en even te bellen! Ben benieuwd waarmee ze dan komen! Vorig jaar had ik al geboekt maar bleek later de auto nog weer goedkoper te zijn. Een telefoontje en ze maken een nieuwe factuur aan met het goedkoopste tarief. Dat is prima daar!
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 19-04-17 om 19:51.

  8. Top | #48
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Autohuren? Dan opletten met welke browser?

    De goedkoopste prijs? Je betaalt dan voor de prijs en voor de auto?

  9. Top | #49

    Standaard Advies huurauto

    Hallo,

    wij gaan in Juli naar florida met 2 volwassenen en 1 kind van 15 jaar. Nu nemen wij 1 grote zachte koffer, 1 wat kleinere harde koffer en een sportas op wieltjes mee. Nu twijfelen wij over de te huren auto. Ik heb gekeken op de site van Alamo en de keuze lijkt te gaan tussen een intermediate, standaard of fullsize auto. Dan is er natuurlijk ook de optie tot een standaard SUV. Kan iemand mij advies geven. De sporttas kan op de achterbank bij vervoer van hotel naar hotel dus dan gaat het om de inhoud van de kofferbak.
    daarnaast vind ik benzinekosten ook interessant om in de overweging mee te nemen. Is er een groot verschil tussen een suv en een fullsize car, en tussen een fullsize en een intermediate car?

    alvast dank voor het mee denken.
    zonnige groet

  10. Top | #50
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Advies huurauto

    Wij reizen meestal met 3 volwassenen en hadden voor onze reis afgelopen maart een SUV geboekt. Voor vertrek nog omgezet naar een minivan. Ook voor onze komende reis hebben we aan het begin en aan het einde (de rest doen we met een camper) de SUV's omgezet naar een minivan. Gewoon vanwege de ruimte. Heerlijke auto's en zo lekker ruim. In die SUV's (o.a. Toyota 4RAV) is amper plaats voor bagage. Ook de persoon die achter zit heeft in een minivan veel meer plaats.
    Maar ieder zijn voorkeur. Er zijn genoeg mannen die niet in een "burgerlijke" minivan willen rijden. Bij ons rijden vrouwen en wij gaan voor effiëntie.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •