Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 28 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #141
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Meerdere auto's huren 1 creditcard

    Wij hebben wel eens een auto gehuurd met mijn credit card en een andere naam als hoofd bestuurder opgegeven.
    Als je gaat boeken kan je dat aangeven.
    Dus dan kan je 1 auto met jou als hoofd bestuurder en de andere auto met iemand anders doen volgens mij.

  2. Top | #142
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Meerdere auto's huren 1 creditcard

    Nou....
    uit de voorwaarden van Alamo:

    The driver must also have a valid driver’s license from his or her country of residence. If the driver’s license is not in English, he or she must also bring an international driving permit. Lastly, the driver must present a valid credit card in his or her name when picking up the vehicle. There are some exceptions to these rules. For further details, please visit Alamo’s Driver’s License Policy page.

    en bij Auto Europe:

    Kan ik voor iemand anders een reservering maken?

    Ja, het is mogelijk om een huurauto voor iemand anders te reserveren via onze website. De persoon die de huurauto in ontvangst neemt, moet wel een creditcard op zijn/haar naam hebben om de borg mee te voldoen. Indien zij/hij niet in het bezit is van een creditcard krijgt hij of zij de huurauto niet mee.

    Wou je het nog duidelijker hebben.....................

  3. Top | #143
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Meerdere auto's huren 1 creditcard

    Ik denk toch dat de 2e hoofdbestuurder/ster zelf de auto moet boeken met zijn/haar creditcard..
    At the moment on a roadtrip through Texas

  4. Top | #144
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    18

    Standaard Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Wij willen graag een auto huren voor de zomer 2018. Halen in Miami en terugbrengen in Tampa. Nu zie ik dat je bij de meeste aanbieders bij boeking het volledige bedrag al moet betalen. Weet er iemand waar ik bij een betrouwbare partner kan huren met een kleine aanbetaling? Ik zag zelf al rentalcars (en daar heb ik ook goede ervaringen mee) maar zij hebben nu geen goede aanbieding waarbij GPS inbegrepen is en daar gaat wel onze voorkeur naar uit.

  5. Top | #145
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Huren van een GPS is in het algemeen een dure zaak. Als je langer dan 2 weken gaat dan kun je net zo goed een nieuwe kopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #146
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Berichten
    97

    Standaard Re: Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Bij Alamo of Alamo Brits kun je kiezen of je vooruit betaald of niet. Betaal je niet vooruit is het een paar tientjes duurder. Maar goed, vlak voor vertrek kun je de prijzen checken, gratis annuleren en alsnog direct betalen natuurlijk.

  7. Top | #147
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    18

    Standaard Re: Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Maar helaas zijn de prijzen bij Alamo wel een paar honderd euro duurder.

  8. Top | #148
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Bij autoeurope kan je meestal tot 48 uur van tevoren zonder kosten annuleren en bij Expedia vaak tot 6 uur voor het afhalen.
    Je zal dan wel vooraf moeten betalen, maar (bij autoeurope in ieder geval) heb je zo de centen terug op je cc., eigen ervaring.
    Wat Njit af zei geen GSM huren! Koop er een ter plaatse of een gebruikte hier via het forum. Ook kan je via je GSM het nodige binnen halen, zie de topics hierover.

  9. Top | #149
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christina Bekijk Berichten
    Maar helaas zijn de prijzen bij Alamo wel een paar honderd euro duurder.
    Voor 2 weken?

    Voor je periode van 20/7 tot 5/8/18 betaal je bij Dollar vie autoeurope voor een gezinsauto EUR 360 48 uur van tevoren te annuleren.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 13-10-17 om 16:47.

  10. Top | #150
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reservering autohuur zonder vooruitbetaling (eventueel kleine aanbetaling)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Wat Njit af zei geen GSM huren! Koop er een ter plaatse of een gebruikte hier via het forum. Ook kan je via je GSM het nodige binnen halen, zie de topics hierover.
    GPS gok ik
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •