Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 28 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 279

Onderwerp: Auto huren 2017-2018

  1. Top | #221
    Regelmatige Bezoeker JanLoots's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Hallo Allen,

    De laatste 2 keer 2014 en 2017 heb ik een midsize SUV gehuurd ZONDER navigatie. (Alamo via AutoEurope)
    Een keer een Fullsize SUv meegekregen en een keer een grote Van.
    In beide zat ook gewoon Navigatiesysteem.

    Ik heb het idee dat in die auto's overal gewoon standaard navigatie in zit. We hadden kaarten gedownload en een
    eigen Navi meegenomen maar dat bleek niet nodig.

    Hebben "jullie"ook die ervaring dat in die grotere auto's overal standaard navigatie in zit??

    Gr. Jan
    Let's do It zie onze Website: http://usa-let-s-do-it.webnode.nl/

  2. Top | #222
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Zelf nooit in Florida een auto met ingebouwde navigatie gehad. Maar laatste jaren ook geen grotere auto gehuurd. Wel in LA en zelfs een kleine auto met ingebouwde navigatie in Zuid-Afrika. Heb het idee dat het wel steeds vaker voorkomt. Maar zekerheid heb je natuurlijk nooit.

  3. Top | #223
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    426

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Wat je wel steeds meer ziet is dat de standard/full size SUV's (ik huur nooit een ander type, ook geen sedans in de US) steeds vaker uitgerust zijn met een 'dom' scherm die met Apple CarPlay en Android Auto werkt. Als je dan je telefoon koppelt kun je een aantal apps gebruiken via je auto, zoals bv spotify, maar ook je navigatie.

    De auto's hoeven dan niet uitgerust te worden met dure navigatie systemen omdat de telefoons dat tegenwoordig ook prima kunnen.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #224
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Heb in een Tahoe navigatie gehad. Maar vond mijn eigen TomTom toch fijner werken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #225

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Ik heb een vraagje over het te huren formaat auto.

    Mijn moeder en ik gaan binnenkort naar Florida en gaan een auto huren. Nu zit mijn moeder in een rolstoel (opvouwbaar).

    Ik vroeg mij af of we een fullsize auto moeten huren of een standaard SUV. Wij zijn slechts met zijn twee, twee normale grote koffers en de rolstoel. Koffers laten we in de villa achter na aankomst


    Alvast bedankt voor jullie hulp

  6. Top | #226
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Standard is meer dan genoeg hoor...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #227

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Hi!

    Kan iemand mij adviseren wat voor type auto we nodig zouden hebben met 2 volwassenen en 1 kind van 4 en een kind van 1? Het is dus geen optie om een grote koffer op de achterbank te vervoeren ;-) Een tas tussenin kan natuurlijk wel. Hebben dan denk ik 3 grote koffers en 2 handbagage koffertjes en een luiertas, (dit is alleen naar de bestemming en terug naar het vliegveld, dus maar 2 keer met deze hoeveelheid koffers).

    Bedankt!

    Gr.,
    Melissa
    Laatst gewijzigd door Melissa & Patrick; 11-05-18 om 21:22.

  8. Top | #228
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Minimaal een fullsize sedan of handiger ivm bukken (kinderzitje) een standard suv.
    Huur je kleiner dan is de kans groot dat een een derde van de achterbank moet neerklappen (bij een hatchback)
    Als je een maatje kleiner huurt heb je best kans dat er toch een model tussen staat waarin je jullie spullen makkelijk in kwijt zou kunnen, maar er zouden best 5 precies dezelfde auto’s kunnen staan.
    In de rij met midsize suv’s stond twee weken geleden bijv. een Jeep Renegade (te klein ), Chevy Trax (Opel Mokka, te klein) en een Ford Escape (Kuga, zou best eens kunnen passen)
    Laatst gewijzigd door KevinB; 11-05-18 om 23:27.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  9. Top | #229
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Ik zou een minivan nemen. 2 losse stoelen op de 2e rij, is misschien wat handiger met kinderzitjes, en de 3e rij leg je plat. Dan kun je makkelijk al je bagage kwijt. En ik mag aannemen dat jullie ook een kinderwagen gebruiken? Dan is een minivan voor dagelijks gebruik ook erg handig.

  10. Top | #230
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Auto huren 2017-2018

    Ik zie net dat de websites van american vacation en andere affiliates verandert zijn. De prijzen zijn ook serieus de lucht ingegaan. Met de bestaande boeking die ik reeds heb scheelt het bijna 400€ dat het duurder is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •