Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: Vaiana

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Vaiana

    Hallo iedereen!

    Na lang meelezen heb ik nu toch alvast een account aangemaakt.
    Het plan is om in de meivakantie van 2019 (ja ik weet het, het duurt nog een eeuwigheid) met twee kinderen van dan 10 en 6 voor het eerst naar Orlando, Florida te gaan.
    Ik zal alleen reizen met de kinderen dit keer. Zijn er tips voor ouders die alleen zo een reis ondernemen?

    Wij willen vooral de Disney parken en beide Universal parken bezoeken.
    Ik weet alleen niet of dit misschien een beetje te veel van het goede is? We gaan twee weken, maar dat zijn eigenlijk 12 volle dagen.

    Verder heb ik nog heel wat vragen om een goed reisschema te plannen, maar dat zal ik elders plaatsen.

    Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden en ik blijf lekker doorlezen

    Groetjes,
    Vaiana

  2. Top | #2
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Even voorstellen: [Vaiana]

    Welkom! Mei is een mooie tijd om naar Florida te gaan. Wat betreft de parken dit ligt helemaal aan jullie. Er zijn er die gaan om de dag en sommige gaan maar 1x in de hele vakantie naar een Disney park, zoals wij meestal

    Veel plezier met de voorpret. Boek je via reisorganisatie of alles zelf?
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: [Vaiana]

    Hai, ik lees inderdaad dat mei qua weer en drukte in de parken een goed moment is.

    Met het schema wat ik nu heb, zou ik om de dag een park bezoeken en tussendoor shoppen of zwemmen.

    Klopt het dat ik voor Disney kaarten moet kopen met een hopper Plus optie om gebruik te kunnen maken van de waterparken? Ik heb nergens losse kaarten voor de waterparken gezien namelijk.

    Door alle info hier ben ik geneigd om alles zelf te boeken, maar ik vind het wel heel spannend.

    Groetjes

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Even voorstellen: [Vaiana]

    Er zijn ook losse kaarten voor de waterparken te koop. Aan de kassa van het park of via de website https://disneyworld.disney.go.com/tickets/water-parks/ Ik zou wel een prijsvergelijking maken zodat je niet duurder uit bent met losse tickets ipv hopper plus tickets. En neem ook de Ultimate tickets van attractionticketsdirect (ie of uk) mee in je vergelijking.
    Mei is een prima maand om te gaan. Rustig is het (bijna) nooit in de parken maar het is dan ook niet extreem druk. Het weer is wisselend wat regen betreft (heb van bijna niet tot bijna elke dag gehad) maar de temperatuur is prima (vind ik).

    Verder lekker op je gemak alles uitzoeken en boeken waar je de beste deal hebt. En dat kan ook een reisbureau zijn voor een deel van de reis of voor alles. Belangrijkst is dat je de vakantie samenstelt zoals jij die wil.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: [Vaiana]

    Bedankt voor je reactie Mushu,

    Deze site kende ik nog niet. Ik denk dat ik inderdaad voordeliger uit ben hopper plus tickets. Ik denk alleen niet dat ik ga "hoppen" omdat er zoveel te zien is in elk park.

    Ik blijf sowieso lekker op mijn gemak alles uitzoeken en bekijken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •