Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

  1. Top | #11

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Kan me voorstellen! Maar dan had je al wel iets gehoord hoor. Wij kregen gisteren bericht. Altijd vervelvelend maar gelukkig hebben we het ruim van te voren door gekregen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-17 om 19:53. Reden: q-

  2. Top | #12
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Wij hebben de geannuleerde rechtstreekse vlucht Miami-Amsterdam (terugvlucht) na telefonisch contact inmiddels omgezet naar de rechtstreeke vlucht Orlando-Amsterdam. Geen enkel probleem, geen enkele vraag hierover of opmerking en geen extra kosten! We hebben het initiatief bij ons gehoudem en zelf meteen gezegd dat we de rechstreekse vlucht wilden en geen overstap. Goede service dus weer.

  3. Top | #13

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Wij zitten in hetzelfde schuitje, hadden voor april/mei geboekt. Niet akkoord gegaan met de alternatieve vlucht, maar wel een acceptabele andere (niet rechtstreekse) vlucht gekregen. Wij vliegen heen nog steeds op Miami, met overstap in Atlanta.(en terug ook, al had ik liever vanaf Orlando terug gevlogen) Op mijn vraag of ik terug kon vanaf Orlando werd negatief geantwoord. Maar nu begrijp ik dat dat bij jullie wel tot de opties hoorde? Vliegen jullie heen nog steeds naar Miami? Of hadden jullie op de heenvlucht al gekozen voor vliegen op Orlando (dan zit daar misschien het verschil)? Anders ga ik nog een keer bellen en kijken wat er te regelen valt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-17 om 19:54. Reden: q-

  4. Top | #14
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Het gaat bij ons echt alleen om de terugvlucht. De heenvlucht is niet naar Florida, maar naar Boston. Die is blijven staan, we hoefden alleen voor de terugvlucht met Delta iets te regelen. Dat ging dus zonder slag of stoot.
    Succes voor jullie!

  5. Top | #15

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Na jouw berichtje heb ik er toch nog "even" een belletje aan gewaagd: ook wij vliegen nu terug met een rechtstreekse vlucht vanaf Orlando. Dank dus voor je bericht!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-17 om 19:54. Reden: q

  6. Top | #16
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Dat is fijn voor jullie, goed dat je het nog een keer hebt geprobeerd!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Hmmm, kennelijk valt er voor KL ergens anders meer te verdienen. Jammer, kennelijk teveel concurrentie op de Miami route van zo’n beetje álle andere Europese airlines die er nog wel genoeg brood in zien.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Ik weet niet of het aantal gereserveerde stoelen wat zegt over het aantal verkochte tickets maar voor onze vluchten in maart zijn er ook echt nog maar een handjevol stoelen gereserveerd. Dus ik kan me best voorstellen dat het niet loont.
    Hopelijk gooien ze niet eerder de rechtstreekse vlucht eruit want dat was voor ons de reden om met KLM te vliegen.
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 11-10-17 om 09:57.

  9. Top | #19

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Zover ik weet is het voor KLM alleen zowiezo een zogenoemde winterbestemming. Ook in voorgaande jaren.

    Aantal gereserveerde plaatsen zegt niet zo heel veel. Meesten reserveren pas bij checkin online een dag tevoor.

  10. Top | #20

    Standaard Re: KLM stopt in 2018 weer met rechtstreekse vluchten naar Miami?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Ik weet niet of het aantal gereserveerde stoelen wat zegt over het aantal verkochte tickets maar voor onze vluchten in maart zijn er ook echt nog maar een handjevol stoelen gereserveerd. Dus ik kan me best voorstellen dat het niet loont.
    Hopelijk gooien ze niet eerder de rechtstreekse vlucht eruit want dat was voor ons de reden om met KLM te vliegen.
    Idem, voor ons was dat ook de reden om met KLM te vliegen. Wij hebben restitutie van de tickets aangevraagd, kan helaas tot 6 weken duren voordat je het geld terug krijgt ben blij dat we het ruim van te voren te horen hebben gekregen...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •