Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Hotels boeken tijdens reis

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Hotels boeken tijdens reis

    Normaal gesproken heb ik al onze hotels al geboekt voor aanvang van de reis. Dan heb ik alle boekingen uitgeprint bij me. Omdat wij begin juli onze reis hebben moeten annuleren ivm familieomstandigheden weet ik nu niet zo goed wat ik zal doen met een nieuw geboekte reis voor begin november omdat er nog steeds zaken spelen met directe familie waardoor we mogelijk weer voor moeten annuleren.
    In juli heb ik al het geld keurig terug gekregen omdat ik toen alles geboekt had met mogelijkheid tot annuleren, echter dit is wel duurder en soms een stuk duurder. Daarom heb ik nu het plan opgepakt om alleen het eerste hotel op voorhand te boeken en de rest aldaar.
    Heeft iemand ervaring met alleen je boeking op je smartphone te laten zien en geen uitgeprinte versie bij te hebben? Kan dit een probleem zijn?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels boeken tijdens reis

    Geen énkel probleem. Het enige wat ze willen weten is onder welke naam je geboekt hebt. En ze willen de creditcard zien waarmee je geboekt hebt en een ID (mag ook rijbewijs zijn).
    Printen van een bevestiging is nooit noodzakelijk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Hotels boeken tijdens reis

    Zeker geen probleem als je boekt via boekingssites.

    Ikzelf heb heel veel geboekt via hotels.com en bookings.com.
    Voordeel bij hotels.com is dat als je eenmaal een account hebt je voor iedere tien boekingen je een dag gratis krijgt.

    Ik zou een app op mijn telefoon laden en dan heb je eigenlijk alles.
    Je kan boeken en altijd je reservering zien en laten zien.
    Geen papier meer nodig.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Hotels boeken tijdens reis

    V.w.b. het duurder zijn van annuleerbare reserveringen: Voor onze laatste trip door the Deep South heb ik een groot deel van onze hotels geboekt via www.choicehotels.com en www.wyndhamhotels.com. Als je je (gratis) aanmeldt bij www.abnsave.com krijg je een kortingscode voor deze ketens waardoor je niet alleen het voordeligste tarief krijgt maar ook zeer gunstige annuleringsvoorwaarden.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Hotels boeken tijdens reis

    Dank jullie wel heren, dat zijn trouwens ook de boekinssites waar ik zelf vaak boek.
    @sanook: dank, zal eens kijken op die sites.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •