Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 124

Onderwerp: Orkaan Irma

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard

    @ Zuiril: Wij vertrekken de 26e naar Indian Shores (Quiet Waters Condo's) en hebben inmiddels via via contact gekregen. De verhuurder van het appartement heeft zelf geen stroom dus we hebben uiteindelijk contact gekregen via haar moeder. Sinds gisteren is de stroom hersteld in het condo en vooralsnog is er geen schade. Het condo ligt aan de zijde van de Gulf. De andere zijde met condo's aan de achterkant langs de causeway heeft behoorlijk waterschade opgelopen. Dus het beeld is wisselend.

    Ik sprak zojuist met mijn vriend in Ft. Myers en hij zit al 4 dagen zonder stroom. Ook gaf hij aan dat er bij hem in de buurt een groot probleem is om brandstof te krijgen, zowel benzine voor de auto's als diesel voor de generator. Weet iemand of dit ook geldt voor de omgeving van Orlando en de Tampa Bay? We hebben namelijk nog een huurauto op te halen en het is wel handig als we ook nog kunnen tanken met dat ding.

    Toch maar even een mail gestuurd naar Alamo en werkelijk binnen 5 minuten antwoord:
    "Great question!

    Your friends weren't joking, it has been a tough time for all the areas affected by Irma, but I'm happy to report that by September 26th, not only will we have our fuel stations full, and will be sure to provide our renters with a full tank of gas in their rental vehicle.
    This also means that there will be more fuel in and around the area at local gas stations soon, and well within your arrival time!"
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-09-17 om 12:49. Reden: 1+1

  2. Top | #102
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Orkaan Irma

    @wendy1;
    Gulfcoast in de buurt van Venice is oke. Wij zitten hier momenteel en hebben dit zelf gezien. Anna Maria Island is ook goed.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-09-17 om 12:50. Reden: q-

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Orkaan Irma

    @Bullyleo;
    Ik vond nog een item op YouTube van het appartementencomplex waar we zitten. Van de verhuurders tot op heden nog niets gehoord, behoudens dat ze ons eind van de week een update proberen te geven. Is stuur de link over "Barefoot" maar even mee.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-09-17 om 12:51. Reden: q-

  4. Top | #104
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Thx! Wij hebben besloten om 1 week in Orlando te verblijven en vanuit daar event. De gulfcoast te bezoeken. We hebben aansluitend 1 nacht in Fort Myers geboekt voor onze terugvlucht.

  5. Top | #105

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Voor eerste keer vertrekken wij 25 sept. naar florida en zitten in fort Lauderdale in appartement summerland suites voor 13 dagen. We hebben een huurauto en willen dus ook een en ander gaan verkennen.

    Ik heb wat rond gemaild over de situatie daar nu en of alles wel door kan gaan, en dat laatste gaan we tot nu toe vanuit.

    Zijn er mensen op dit forum die weten hoe het daar nu is met de schade? En misschien tips? De keys wouden we gaan bezoeken, maar ik lees al dat dat geen optie is.

    We houden het meest van strand, shoppen en eten dus denk dat het vast wel goed zal komen.. Maar wat uitstapjes zijn natuurlijk ook wel leuk om te doen!

    Alvast bedankt

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    30

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Volg het nieuws op de voet. Ik hoop dat de mensen er snel bovenop komen en alles kunnen herstellen.

    Juist een vakantie geboekt voor volgend jaar met oa de Keys...
    Zou dat kunnen? De moeite waard zijn?
    Met al die schade...

    Eeg3ens denk ik juist gaan daar help je de mensen op de Keys mee. Aan de andere kant...

  7. Top | #107
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanDorp Bekijk Berichten
    Juist een vakantie geboekt voor volgend jaar met oa de Keys...
    Zou dat kunnen? De moeite waard zijn?
    Met al die schade...
    Volgend jaar? Ik denk dat dit jaar zelfs al mogelijk is.
    Herstelwerkzaamheden gaan in razend tempo.

  8. Top | #108
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Orkaan Irma

    @Frans1949: Maarrrrr zoals Lenny Kravitz ook al uitte... It Ain't Over Till It's Over
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #109
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Niet te geloven.

    Ik kreeg een mailtje van het verzekeringskantoortje, aan al hun klanten, Sebring is back alive, Praise the Lord.

    Met andere woorden, tot gisteren hebben ze in die hoek van ons stadje zonder stroom gezeten. 19 dagen lang. De insfrasctructuur was in het hart geraakt, meldde Duke Energy al eerder, en dat blijkt.

  10. Top | #110
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Prachtige filmpjes van Key West met een duidelijke boodschap. Well, count us in...ze staan in onze reisplanning in november. Het zal vast een wat andere ervaring worden, maar wij gaan vast genieten en ze hebben deze steun volgens mij hard nodig.
    https://youtu.be/PDGAAG40OP0
    https://youtu.be/Exh3uUO82oU
    Laatst gewijzigd door Esther43; 01-10-17 om 11:03.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •