Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 124

Onderwerp: Orkaan Irma

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Dank je koenkamphuys , ik had dit idd niet gezien
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2017
    Berichten
    9

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Momenteel nog op Miami South Beach. Je merkt wel dat er iets minder volk op het strand is. Op Lincoln Road beginnen winkels zandzakjes te leggen en sommigen beginnen platen te installeren. Sommige winkels zijn al gesloten zoals de Victoria Secret en de H&M. Volgens de locals zou morgen (donderdag) de uittocht op South Beach beginnen. Net op dat moment moeten we onze huurauto afhalen en trekken we naar Fort Meyers Beach. We hebben contact gehad met ons hotel en blijkbaar is er momenteel enkel een oproep voor vrijwillige evacuatie. Indien er een verplichte evacuatie zou komen, zou dit ten vroegste voor vrijdag zijn. Mocht dit zo zijn, dan denken we eraan om dan door te trekken naar ons volgend hotel in Orlando.

  3. Top | #33
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Ik zie dat vluchten naar Florida geboekt bij Delta, Airfrance en KLM met vertrek tm 17/9 gratis omgeboekt mogen worden.

    Wij vertrekken op 23/9, ben benieuwd..

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Wij vliegen 17/9 met AA op Philladelphia en vanuit daar door naar Orlando international. Ben heel benieuwd verwacht wel in Orlando te komen op de datum maar wellicht met een omweg. Erg spannend allemaal wat er gaat gebeuren hopelijk blijft ons geliefde Florida enigszins gespaard.

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Beste Forumers,
    Is het nog een idee om op het forum een topic te openen met mogelijke prive-huuradressen waar forumers hebben gezeten om in ieder geval voor mensen die te maken krijgen met hotel-annulering onderdak te vinden in appartement o.i.d. Het zal druk worden de komende dagen. Onze ervaring is, dat bij heel slecht weer, het toch wel fijn is dat je een ,,plekje'' hebt waar je je redelijk veilig kunt voelen. Bij veel Floridagangers zijn toch adressen, telefoonnummers en ervaringen bekend. Ik kan me zo voorstellen dat je bij annuleringen redelijk in de stress komt. Het maakt het ook allemaal wat makkelijker als je je reisplan wilt aanpassen. Maar goed... ik laat het graag aan de moderator over!

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Lijkt mij zeker voor de mensen NU aanwezig in Florida erg handig als er 1 iemand mee geholpen is heeft het al nut.

  7. Top | #37

    Standaard Re: Orkaan Irma

    hi all, onze or317 vlucht van morgen 8/9 naar Orlando toch maar omgeboekt naar het zonnetje in Turkije ... jammer van alle voorbereidingen maar next time better ... iedereen succes daar en sterkte ...

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Zie op CNN live de gouverneur de evacuatie is nu voor sommige delen verplicht , er word staats wijd opgeroepen dat iedereen is voorbereid te evacueren.

  9. Top | #39
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    7

    Standaard Re: Orkaan Irma

    "Onze TUI fly vlucht op vrijdag 8 september naar Florida kan kosteloos worden geannuleerd".

    Aldus Kras reizen...

  10. Top | #40

    Standaard Re: Orkaan Irma

    Krist zitten jullie ook in fort myers? Wij namelijk wel..hadden oorspronkelijk zaterdag naar Miami moeten vertrekken maar hebben dat nu geannuleerd en blijven hier in ieder geval tot maandag. Terug naar Orlando hebben we ook overwogen maar de wegen naar het noorden zijn erg druk en vol, veel benzinestations leeg... we lijken hier aan de westkust iets beter af te zijn dan aan de oostkust obv d huidige kaarten. Moeilijke beslissingen..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •