Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47

Onderwerp: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Vanochtend onze stoelreservering gedaan in de Premium Comfort klasse op vlucht TB217 van 26/9. Volgens mijn informatie zouden wij moeten vliegen met een 767-300ER met de stoelindeling 2-3-2. Bij het reserveren van de stoelen was de indeling op de site van Tuifly 3-3. Weet iemand hoe dit kan? Is er wellicht alsnog overgeschakeld op een ander (kleiner) vliegtuig?

  2. Top | #2

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Lijkt me niet te kloppen. Even bellen met JAF.
    3-3 is een 737 en die redt het niet de plas over naar Florida. (In de uitvoering die JAF heeft)

    Het is of 3-3-3 of 2-4-2 (in economy en comfort) Premium is 2-3-2 in beide

    Waarom trouwens een nieuw topic openen? Kan toch prima in het bestaande JAF topic?

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Heb net gebeld met JAF en kan maandag bellen met flight specials want de dame die ik net sprak kon niet in dat systeem

  4. Top | #4

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Klopt. Geldt ook voor TUI Nederland. Staat ergens ook op de website geloof ik
    Paxport (het bedrijf wat de stoelreserveringen doet voor TUI) werkt alleen op maandag tm vrijdag op kantoortijden.



  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Vandaag gebeld met Flight Specials. Blijkt dat deze vlucht vermoedelijk uitgevoerd gaat worden door een andere maatschappij en dat op dit moment het type en dus ook de indeling van het vliegtuig nog niet bekend is. En dan zetten ze er gewoon een standaard vliegtuigindeling neer. Is de indeling bekend dan gaan ze de stoelreserveringen zoveel mogelijk aanpassen aan de reserveringen. Maarrrrrrrr.... als de premium klasse bij de andere maatschappij kleiner is dan kan het zomaar zijn dat je alsnog in de economy belandt. Ik kreeg het advies om regelmatig in te loggen om te checken of de indeling gewijzigd is. Dat gaan we dan maar doen. Maar om nou te zeggen dat dit de voorpret bevordert, nou nee. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt met Tui.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Tipje van mij. Reserveer dan alvast 2a en 2b



  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Tipje van mij. Reserveer dan alvast 2a en 2b
    Wij hebben 2e en 2f gedaan. 2a en 2b zitten aan de kant waar ook de plee zit. En ik houd niet van een wachtrij voor mijn neus. :-(

  8. Top | #8

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Helaas is 2E en 2F op een toestel met dubbel gangpad vaak de midenrij.
    Verder is het toilet voorin bij een premium classe (of star classe) altijd voor enkel de
    Premium passagiers. Dus geen last van wachtenden, die wachten vaak in hun stoel (als ze al moeten wachten, het is maar een handjevol passagiers) de rest moet naar het midden, op driekwart of helemaal achterin naar de WC.
    Hoop dat het goed gaat met je stoelen

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Bedankt voor de tips, ik hoop er ook maar het beste van in de huidige opstelling 3-3 zijn de stoelen 2E/2F de twee stoelen uiterst rechts voorin. Ik houd het gewoon scherp in de gaten en zie nu ook dat ze de stoelreservering geblokkeerd hebben want ik kan al niets meer wijzigen. Gaat vast goed komen, volgens afspraak mag ik volgende week weer even bellen als er dan nog niets is gewijzigd. Ben overigens keurig te woord gestaan bij Tui.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Stoelreservering Tuifly Belgie TB217

    Nu snap ik het niet meer, net ingelogd, nieuw seatplan in beeld. Op Rij 1 is er 1 stoel helemaal links op locatie A, dan een gangpad en in het midden 2 stoelen op locatie D en E, dan weer een gangpad en vervolgens rechts 1 stoel op locatie H. Dat zijn dan voorin vier rijen 1 t/m 4 die op dezelfde wijze zijn ingedeeld. In totaal dus 16 stoelen in deze klasse die wel erg ver uit elkaar staan. Dan een schot en dan op rij 8, 8 stoelen op een rij 2-4-2, op rij 9, 7 stoelen op een rij 2-3-2, en dan weer een schot en dan achterin kennelijk de economy vanaf rij 10 met stoelen 2-4-2.
    Wat is dit voor vliegtuig b767-300er? Omdat we Premium plaatsen hebben, konden we nu de stoelen 1D en 1E naast elkaar in het midden boeken en die hebben we nu vastgelegd. Lijkt me een business class indeling, of vergis ik mij?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •