Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 137

Onderwerp: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard

    @b767-300 weet jij toevallig wanneer wij de stoelen voor de terugvluchten vast kunnen zetten?

    Zondag geboekt via Schipholtickets bij BA van Amsterdam naar Miami met overstap op Philadelphia. Heen op 25-07-18 met AA en terug op 14-08-18 met BA. We zijn met 2 volw + 2 kids van 8 en 5 jaar. De heenreis (AA) heb ik gratis stoelen vast kunnen zetten. Voor de terugreis (BA) staan er alleen betaalde stoelen open. Kan ik dit beter nu al doen?

  2. Top | #32

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    BA heeft alleen maat betaalde stoelen toch?



  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Zou best kunnen hoor. Ik heb nog nooit met BA gevlogen. Dan ga ik ze nu toch maar beter vast zetten want als we wachten tot ci ben ik bang dat het niet meer lukt om bij elkaar te zitten.

  4. Top | #34

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ik zou me daar geen zorgen om maken, maar als dat helpt je gerust te stellen vooral lekker doen!



  5. Top | #35
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wij balen ook ontzettend maar het was te "rommelig". De tickets stonden eerst voor de lage prijs op tix. Toen we besloten te boeken waren ze ineens weg. Mijn man is toen gaan kijken met zijn tablet en bij hem stonden ze er weer op. Dus we hebben snel geboekt. We dachten te vliegen met Finnair, dus die hadden we gegoogled en dat zag er meer dan prima uit. Maar toen we geboekt hadden zagen we dat we met BA en AA zouden vliegen.
    Op zich nog geen probleem natuurlijk. Via de site van Finnair werden we doorverwezen naar de site van BA en daar konden we stoelen reserveren echter op de website van AA stond dat dat pas kon aan de balie.
    We hebben toen gebeld met Tix die konden ook niks voor ons betekenen.
    Omdat je binnen een uur kan annuleren hebben we dat uiteindelijk gedaan. Het was wel een hele mooie prijs! Maarja, ik wil graag voorpret hebben en niet vanaf nu al stress hebben omdat we misschien niet bijelkaar kunnen zitten.
    Jammer maar helaas, we gaan verder met zoeken en hopen dat Eurowings nog met leuke prijzen komt.
    Bedankt voor je tip Laura!
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  6. Top | #36
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Gisteren een leuk prijsje voor augustus gezien vanuit Amsterdam naar Miami van TAP voor 512 euro met 1 overstap dus wij al blij en tijdens boeken komen we extra bagagekosten tegen 98 euri pp dus helaas nog even afwachten.
    Zo kan ik ook stunten!!

  7. Top | #37
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ik ben alvast op zoek naar tickets voor augustus 2018.
    Het liefst rechtstreeks met Delta, maar die prijzen staan nog niet online. Wél die van juli, die kosten 850 - 900 euro p.p.
    Gaan deze prijzen de komende tijd waarschijnlijk omlaag, of zullen deze prijzen gehandhaafd blijven?

    Verder valt het me op dit moment op dat de 1x overstap tickets naar MIA een stuk goedkoper zijn dan de tickets naar MCO.
    Is dit altijd zo, of komen er meestal ook nog goede aanbiedingen MCO voorbij de komende maanden?
    2016: New York & Boston
    2017: Florida
    2018: Florida

  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    mijn ervaring is dat miami idd doorgaans wat goedkoper is.

  9. Top | #39

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Voor vluchten met overstap geldt inderdaad dat vluchten naar Miami vaak iets goedkoper zijn dan vluchten naar Orlando. De concurrentie op Miami is vanuit Europa veel groter dan op Orlando. Een overstap verdient zich in dat geval terug in een lagere ticketprijs waardoor men vaak goedkoper uit is dan een rechtstreekse en non stop flight naar Miami.

  10. Top | #40
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Voor vluchten met overstap geldt inderdaad dat vluchten naar Miami vaak iets goedkoper zijn dan vluchten naar Orlando. De concurrentie op Miami is vanuit Europa veel groter dan op Orlando. Een overstap verdient zich in dat geval terug in een lagere ticketprijs waardoor men vaak goedkoper uit is dan een rechtstreekse en non stop flight naar Miami.
    Bedankt voor je reply...
    Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een rechtstreekse vlucht met Delta.
    Weet jij uit ervaring toevallig of het aan te raden zijn om direct tickets te boeken zodra ze beschikbaar zijn a 850 - 900 euro, of nog even af te wachten...
    Met andere woorden; is er enige kans dat deze tickets nog goedkoper worden?
    2016: New York & Boston
    2017: Florida
    2018: Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •