Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 137

Onderwerp: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Geboekt bij: Schipholtickets.nl via Momondo.nl
    d.d: 03-09-17
    Periode: 25-07-18 tot 14-08-18
    Route: AMS - PHL - MIA / MIA - LHR - AMS
    Maatschappij: Heenreis AA Terugreis BA
    Aantal Personen: 2 volw + 2 kinderen (5 en 8 jaar)
    Totaalprijs: € 1892,00

    Opmerkingen: Op de heenreis een overstaptijd van 2 uur en 35 minuten. Op de terugreis een overstap van 1 uur en 40 minuten.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    We hebben akkoord voor de vakantiedagen. Dus nu druk op zoek naar tickets. Tot mijn schrik zijn de tickets die ik afgelopen week zag (lufthansa voor 672 p.p.) al weer 200 euro duurder. Raden jullie aan nog te wachten? Of wordt het vanaf nu alleen maar duurder. Als ik het zo lees is ruim 800 p.p. best veel geld voor een ticket.

  3. Top | #23

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wachten! Je hebt nog 11 maanden joh
    zelf een maand tevoor kannje tickets krijgen van 800 dus geduld hebben



  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laura Bekijk Berichten
    Thanks als jij dat zegt b767-300 geloof ik dat meteen. Helemaal happy met mn tickets van € 473,00 in de schoolzomervakantie. Zat eerst nog te azen op Iberia maar die hadden van die krappe overstaptijden dat ik het niet aandurfde.
    waar heb je deze tickets gevonden?

  5. Top | #25
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ik schrok er vandaag ook van! Ze zijn ineens een stuk duurder geworden. Ik weet, geduld is een schone zaak, maar o zo moeilijk.
    Wij hadden gisteren tickets gekocht via tix. Finnair, maar de vluchten werden uitgevoerd door ba en aa. Prima prijs 2200 euro voor 4 personen.tussenstop in londen. Alleen.......ik kon stoelen reserveren bij ba maar bij aa niet. Dat kon je dus alleen doen bij het inchecken aan de balie. De tussenstop in londen was 1.5 uur dus dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen stoelen meer bijelkaar onze dochter is 16 maar heeft pdd-nos dus die wil ik niet 9 uur alleen laten zitten. Dus we hebben geannuleerd. Dat kon nog bij tix.
    De hele dag vandaag een rot gevoel.
    We willen heel graag met Eurowings dus wachten we nog even of die misschien nog komen.

  6. Top | #26

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Het inchecken/stoel reserveren doe je niet tijdens de overstap van anderhalf uur maar bij vertrek van je origin. Daar krijg je je instapkaarten voor alle vluchten....

  7. Top | #27
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ook als je tweede vlucht met een andere maatschappij is? We hebben vaker gevlogen met een tussenstop maar nog nooit met 2 maatschappijen.

  8. Top | #28

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ja. Zitten namelijk in dezelfde alliantie (net als finnair)Oneworld en in 1 koop (je koopt 1 ticket met overstap en geen 2 losse tickets)

    Op Amsterdam (of Dusseldorf of wherever je opstapt) wordt je bagage doorgelabeld naar je finale bestemming en krijg je al je instapkaarten voor je hele traject.

    Met losse tickets van 2 maatschappijen die niet in alliantie vallen moet je je koffer in Londen van de band halen. Door security en in London opnieuw inchecken. Das geen doen.

    Overigens kan je vlgs mij dat deel van AA ook stoelen reserveren op de website van AA.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Mirretje, wat jammer dat je hebt moeten annuleren maar ik begrijp dat die onzekerheid met je dochter niet te doen is. Overigens heb ik zelf gevlogen en lukte het ons bijna altijd om aan de wensen van de passagiers te voldoen. Maar ik besef me heel goed dat dit eerder uitzondering dan regel is door tijdsdruk etc.
    Wij hebben bij BA geboekt maar de gehele heenvlucht wordt uitgevoerd door AA. Hebben voor zowel het eerste stuk naar Philadelphia als het tweede stuk naar Miami al stoelen vast kunnen zetten. Helaas de terugreis nog niet. Ik wist ook niet dat wanneer je twee verschillende uitvoerders hebt je je geen zorgen hoeft te maken om stoelreserveringen en doorlabelen van de koffers maar daarvoor kunnen we gelukkig terugvallen op de kennis van onze forumleden ;-) Blijf de sites goed in de gaten houden. Het valt mij op dat Momondo en Schipholtickets de laatste weken in het weekend leuke prijzen aanbieden.

    @pixiedust Onze tickets komen via Momondo.nl naar Schipholtickets. Ze staan er nu jammer genoeg niet meer op maar ik zou gewoon vaak je cookies verwijderen en op verschillende dagen en tijdstippen blijven kijken. Eigenlijk wilde ik geen overstap in Amerika omdat ik bang was dat we niet voldoende tijd zouden hebben om door de douane te gaan met onze kids maar deze prijs kon ik echt niet laten gaan. Het plan om Iberia en Air Europa af te wachten met een tussenstop in Madrid laten vallen en nu dus toch maar overstappen in de USA.

  10. Top | #30

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Het cookies verwijderen is redelijk achterhaald hoor. Dit principe werd jaren geleden nog wel eens toegepast maar tegenwoordig amper tot niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •