Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 137

Onderwerp: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

  1. Top | #11
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    B767-300,
    Meestal worden de vluchten 330 dagen van tevoren vrijgegeven. Je kunt wel eerder kijken maar mijn ervaring is dat je beter even kunt wachten tot die 330 dagen. Als ik direct bij United kijk kan ik boeken tot en met 27-07-2018. Daarom kijk ik altijd pas als ik bij de airline kan zien tot wanneer er vluchten vrijgegeven zijn. Meestal zijn dan de prijzen ook lager.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wij denken nu aan een combi reis voor volgend jaar heb alleen nog geen idee hoe ik zoiets moet zoeken...... Waar we nu aan denken is....Half Juli weg..... Naar New York.... Door richting Cape Coral en dan terug een dag of 5 naar Ijsland. Is er iemand die me kan vertellen waar ik dit het beste kan zoeken?

  3. Top | #13
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wij zijn vorig jaar met Iceland air naar New York gevlogen met een tussenstop in Reykjavik. We zijn rond gaan reizen vanaf New York en toen vanaf Philadelphia naar Florida gevlogen. Die vlucht hebben we gewoon via skyscanner gevonden. Terug vanaf Fort Lauderdale via Reykjavik weer naar Amsterdam.
    Ik meen me te herinneren dat je bij Iceland air opties hebt voor een tussenstop van een paar dagen in ijsland
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wij zijn ook op zoek naar tickets voor augustus 2018. Toen ik jullie berichtje zag heb ik direct de site van BA bezocht. Helaas voor ons geen geschikte aansluiting. We moeten nl van Heathrow naar Gatwick voor de overstap. Waar hebben jullie de overstap?

  5. Top | #15
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wij hebben de overstap op Gatwick zowel heen als terug. Mijn ervaring is dat je vaker moet kijken op de site, dit omdat de overstap regelmatig wordt gewijzigd.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard

    Weet iemand of een overstap van 2:35 uur op het vliegveld van Philadelphia te doen is? Ik heb een vlucht gevonden met BA van Amsterdam naar Philly en daarna door naar Miami. We hebben twee kleine kids mee die best wel door kunnen stappen maar ik twijfel een beetje omdat we vaak best wel lang over immigrations doen...
    2h35m prima te doen
    Thanks als jij dat zegt b767-300 geloof ik dat meteen. Helemaal happy met mn tickets van € 473,00 in de schoolzomervakantie. Zat eerst nog te azen op Iberia maar die hadden van die krappe overstaptijden dat ik het niet aandurfde.

  7. Top | #17

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Voordeel van de philly vlucht tov voorgaande jaren is dat ie komend jaar met een widenody (767) wordt gevlogen ipv met een narrow body (757)
    behalve het krappe gevoel aan boord van een narrwo body heb je niet bij een beetje tegenwind meteen een extra tussenlanding en dientengevolge late aankomst. Ik zeg doen!



  8. Top | #18
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    473,00 in de schoolvakantie is zeker een hele mooie prijs. Waar heb je die gevonden als ik vragen mag?

    Wij zij ook druk aan het zoeken. We zijn afgelopen juli/augustus vanaf Keulen met Eurowings gevlogen en dat beviel heel erg goed.
    Het liefst zou ik volgend jaar weer met hun vliegen, alleen zie ik op de site van Eurowings dat je maar kan boeken tot 14/4/2018 naar Orlando.

    Ik zie wel dat je kan boeken naar Fort Myers in juli/ augustus. Maar dat is erg uit de richting en ook gelijk 1000 euro duurder dan dit jaar. Iemand een idee of Eurowings nog wel op Orlando of Miami gaat vliegen?
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Dat klopt en is ook mijn ervaring in 2015 en 2016, de beste prijzen zijn eigenlijk direct eind augustus/september te krijgen. Voor zomervakantie 2016 boekten wij op 30-8-2015 met Air Europa voor net onder de 500 euro. Overigens prima maatschappij, is ons uitstekend bevallen!
    Ik ben wel heel benieuwd waar ik dat soort prijzen zou kunnen vinden. Ik heb de afgelopen dagen heel wat forums afgestruind en diverse vliegmaatschappijen gecheckt voor prijzen. Wij willen vliegen op 11 augustus en terug op de 29ste. Zowel heen als terug op/van MCO vanaf Schiphol. Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is 672 via Lufthansa met overstap op Frankfurt. Is dat dan een mooie prijs? Of toch wachten op goedkopere mogelijkheden? Morgen horen we of onze vakantiedagen goedgekeurd zijn...dan gaat het dus echt kriebelen om te gaan boeken.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Hi Mirretje,

    Heb ze gevonden op via momondo.nl bij schipholtickets.nl. Heb net even gekeken en ze staan er nog steeds bij vanaf eind juli tot midden augustus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •