Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 137

Onderwerp: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

  1. Top | #111
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    De tickets die je zoekt staan pas op zijn vroegst in Juli/Aug 2018 als boekbaar op de site (meestal 11 maanden van te voren). Ik zou je aanraden om je vlucht data en plaatsen van vertrek/aankomst zo flexibel mogelijk te houden. Je kunt een prijsalarm op de verschillende geselecteerde vluchten zetten, bv via google flights.

    Mijn persoonlijke ervaring? Laat je niet gek maken! Wees geduldig en zorg ervoor dat je direct kunt toeslaan (lees: boeken) als je een voor jou acceptabele prijs hebt gevonden, eventueel met wat vraagstelling hier op het forum om je prijs te toetsen. Er is niet zoiets als goedkoop of duur, want dat is voor iedereen anders, voor elke datum, voor elk traject etc etc.

    Je weet pas of iets goedkoop is als je vergelijkingsmateriaal hebt op het traject. Bepaal voor jezelf een richtprijs en wees daarna tevreden met wat je geboekt hebt. Er is niets zo frustrerend als nadat je geboekt hebt prijzen blijven checken... er bestaat niet zoiets als goedkoop, dus als een prijs voor jou acceptabel is, gewoon boeken....

    Wees je er ook van bewust dat de prijzen per dag (en vaak ook per tijdstip van de dag) kunnen verschillen, dus check regelmatig zodra de door jou gewenste data beschikbaar komen. Laat je niet gek maken door zogenaamde marketing stunts (zoals bv KLM wereldweken en dat soort 'zogenaamd' goedkope trucjes...) maar kijk goed en vergelijk meerdere sites en prijsvergelijkers.

    Kijk ook of je geselecteerde vlucht in of exclusief ruimbagage is, want dat maakt een vergelijking niet altijd betrouwbaar. Reken op ongeveer €80-100 extra per koffer per persoon voor een retour (afhankelijk van de airline).

    Kijk ook of je het domein kunt veranderen van de prijsvergelijkers, dus kijk niet alleen op skyscanner.nl of momondo.nl maar ook op skyscanner.be, momondo.de, momondo.be etc

    Als je na een paar dagen/weken verschillende trajecten en de prijzen hebt bekeken kun je toeslaan als je voor jezelf de beste prijs hebt gevonden.

    Wat ik meestal doe is dat ik het geselecteerde traject ook nog bij de airline zelf kan vinden en of dat nog veel uitmaakt in prijs. Als het (nagenoeg) gelijk is in prijs kun je imho beter bij de airline boeken (ivm mogelijke vertragingen/veranderingen kan een airline direct schakelen en zit er geen broker tussen).

    Succes!
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    geboekt bij: Cheaptickets
    dd: 21-04-18
    periode: 31-07/ 12-08-18
    Route: Dusseldorf-Atlanta- Orlando
    Maatschappij: Delta
    Personen:5
    Prijs: 2779,50
    Opmerkingen: prijs 550,10 pp. 29 euro boekingskosten. Prijs incl 23 kilo bagage !
    Whoehoe !!!

  3. Top | #113
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Dat is wel een superprijs zeg!!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  4. Top | #114
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roxylemmens Bekijk Berichten
    mag ik vragen via welke site jullie geboekt hebben voor deze prijs ? dan kan ik het even in de gaten houden. Want dit zijn fantastische tijden en prijzen en een geweldige luchthaven...allemaal plusjes voor ons als limburgers met 3 kids ;-)
    Sorry voor de late reactie, zag nu dat jullie ook een goede tickets hebben voor een mooie prijs
    Die van ons waren alweer een tijdje geleden geboekt (oktober vorig jaar) en "gewoon" bij schipholtickets.nl.
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 23-04-18 om 00:08.

  5. Top | #115
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roxylemmens Bekijk Berichten
    geboekt bij: Cheaptickets
    dd: 21-04-18
    periode: 31-07/ 12-08-18
    Route: Dusseldorf-Atlanta- Orlando
    Maatschappij: Delta
    Personen:5
    Prijs: 2779,50
    Opmerkingen: prijs 550,10 pp. 29 euro boekingskosten. Prijs incl 23 kilo bagage !
    Whoehoe !!!
    Dat is idd een mooi prijs in het hoogseizoen!!
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #116
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ik kon het écht niet laten....we gaan toch maar weer naar Amerika op vakantie.

    geboekt bij: Budgetair
    dd: 09-05-2018
    periode: 8-29 augustus
    Route heen: Brussel-London- New York- Atlanta (vliegen) en met de auto vanuit Atlanta naar Orlando
    Route terug: Atlanta-Frankfurt-Brussel
    Maatschappij: United/Lufthansa
    Personen:5
    Prijs: 383 euro pp

    Niet de meest ideale vlucht qua stopovers en eindstop in Atlanta, maar we gaan naar Florida en daar gaat het om
    Laatst gewijzigd door wendy1; 18-05-18 om 10:32.

  7. Top | #117
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Maar vlieg je dan nog van Atlanta naar Tampa? Zijn wel flink wat stops zo. Hoe lang doe je er dan over?

  8. Top | #118
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Foutje, we rijden vanuit Atlanta (niet Tampa) naar Orlando 😊.

    We hebben in Londen een overstap van 2 uur en in NY van 3 uur.

  9. Top | #119
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Juist dan snap ik hem in dacht ik ik mis een stap Overstap tijd is wel keurig als je dan ook nog eens 6 uur moet gaan wachten schiet het helemaal niet op

  10. Top | #120
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Kan ik de prijzen uit deze thread nog gebruiken als referenties (vooral die van de vroegboekers dan) om te zoeken naar vliegtickets voor augustus 2019? Of zijn de prijzen ondertussen al (te veel) gestegen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •