Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 137

Onderwerp: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Via momondo kom ik op €598,— per persoon. Vertrek 31-07 en terug 11-08
    dit is met 1 x overstap.
    Dank je wel. Ik zie hem net. Reistijd 19 uur. Vind ik zelf erg pittig gezien mijn gezondheid en kind.
    Maar voor 30 euro meer zie ik eentje voor 12 uur en 11 uur.

    Ik ga deze site volgen, ik kan na 20 april helaas pas definitief boeken.

  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    64

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)



    Geboekt bij: vakantiepiraten
    d.d: 02-04-2018
    Periode: 12/7 tot 5/8
    Route: dusseldorf/madrid/miami. Miami/madrid/dusseldorf
    Maatschappij: air europa
    Aantal Personen: vier
    Totaalprijs: 2073€

    Opmerkingen:mooie prijs vinden wij, totale reisduur heen en terug allebei 14 uur. Ook een parkeerplaats gereserveerd op dussseldorf airport voor €136

  3. Top | #103
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Momenteel op Chasers vluchten AMS-MCO in augustus 2018 voor Eur 515.
    Een voorbeeld:




    Ik zag gisteren een vlucht vanaf Amsterdam die rond 13:00 uur aankomt op Chicago O"Hare en dan vlieg je de volgende ochtend 08:00 door naar Orlando waar je voor de lunch aankomt. Iemand ervaring met zo'n "overnachtingsvlucht"?

  4. Top | #104
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Ik heb wel eens bewust daarvoor gekozen; normaal kom je 'laat' aan, moet je auto halen, naar je hotel/villa, terwijl het voor je gevoel midden in de nacht is, en waarschijnlijk ook heel vroeg opgestaan bent. Dan is het wel relaxed om bv rond 14:00 US tijd aan te komen. Rustig ergens hapje te eten, naar je hotel of wat anders, rond 21:00 je bedje in en de volgende ochtend ben je toch vroeg wakker door jetlag. Dus vroege vlucht en dan rond middaguur op je bestemming. Op je gemak auto halen, boodschappen, etc. Is best relaxed, kost je wel een halve dag natuurlijk en je moet hotelovernachting op vliegveld doen (maar scheelt je ook 1 overnachting op de bestemming). Ik heb het twee keer gedaan naar bestemming aan de westkust, dan is het tijdsverschil nog groter natuurlijk, is het nog iets relaxter. Maar goed, wat zoek je voor ervaringen hiermee ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #105
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Mattrob: bedankt!

    Ik wil graag weten van mensen die dit wel eens gedaan hebben of het beviel. Het lijkt mij namelijk wel wat. Mede doordat volgens mij, maar correct me if I'm wrong, dergelijke vluchten vaak goedkoop zijn.

    Het enige dat me eventueel zou tegenhouden is als er geen hotel direct vanaf het vliegveld te bereiken is. Het lieftse zou ik zo vanuit het hotel naar de gate lopen zoals op Schiphol ook mogelijk is.

  6. Top | #106
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Volgens mij zijn ze niet per definitie goedkoper, maar soms zitten er wel goedkope vluchten tussen op die manier. Ik denk dat er altijd wel airport hotels zijn, waar ze shuttle bus hebben. Hotel op het vliegveld zullen er nooit veel zijn. Ik heb overigens beide keren goedkope auto voor 1 dag gehuurd. Kon je nog lekker even rondrijden, ergens wat eten, beetje winkels kijken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb het niet voor de prijs gedaan in ieder geval.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    ik zie dit soort vluchten ook vaker voor deze tarieven, maar ze verwijzen altijd door naar malafide ticketverkopers.
    als je de aanbieders googled, wordt je niet vrolijk. Ik vraag me af welke sites wel betrouwbaar zijn...en welke vliegmaatschappijen echt goed zijn.

  8. Top | #108
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Wij komen dit jaar ook erg vroeg aan, we vliegen vanuit Dusseldorf met British Airways, korte overstap in Heathrow en aankomst in Miami om 14.00.
    Dit is de 1e keer dat we heerlijk op tijd aankomen dus eigenlijk de rest van de dag (nog wel even auto ophalen) nog hebben dus gewoon met daglicht nh hotel kunnen. Ticket kostte 485 pp, ook de terugweg is eigenlijk wel lekker 23.45 vertrek vanuit Miami, dus nog hele dag vd laatste dingetjes (mall) en dan hopelijk lekker slapen in het vliegtuig. 1e keer dus geen ervaring ermee.

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    mag ik vragen via welke site jullie geboekt hebben voor deze prijs ? dan kan ik het even in de gaten houden. Want dit zijn fantastische tijden en prijzen en een geweldige luchthaven...allemaal plusjes voor ons als limburgers met 3 kids ;-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    Wij komen dit jaar ook erg vroeg aan, we vliegen vanuit Dusseldorf met British Airways, korte overstap in Heathrow en aankomst in Miami om 14.00.
    Dit is de 1e keer dat we heerlijk op tijd aankomen dus eigenlijk de rest van de dag (nog wel even auto ophalen) nog hebben dus gewoon met daglicht nh hotel kunnen. Ticket kostte 485 pp, ook de terugweg is eigenlijk wel lekker 23.45 vertrek vanuit Miami, dus nog hele dag vd laatste dingetjes (mall) en dan hopelijk lekker slapen in het vliegtuig. 1e keer dus geen ervaring ermee.

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)

    Hallo allemaal,

    Wij hebben voor volgend jaar een villa in Kissimmee geboekt van 20 juli t/m 4 aug 2019.
    Wanneer kunnen we het beste voor de vliegtickets kijken? Wij hebben 2 kleine kinderen en willen daarom rechtstreeks vliegen met Tui, Delta of KLM
    in welke maand / periode kan je het voordeligst 4 vliegtickets voor juli 2019 aanschaffen?

    Als jullie andere tips of vliegmaatschappijen hebben over direct vliegen dan hoor ik dat ook graag.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •