Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: reisschema juli 2018 miami - miami (graag aanbevelingen!)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Locatie
    Voorschoten, The Netherlands
    Berichten
    2

    Standaard reisschema juli 2018 miami - miami (graag aanbevelingen!)

    Hoi wij (mijn man en ik en onze 2 dochters van dan 16 en 14) willen volgende zomervakantie naar Florida. We hebben ongeveer 12 dagen in Florida, daarna vliegen we door naar Salt Lake City waar familie woont.

    Onze route wordt globaal: Miami - Islamiralda - (evt) Key Largo - Everglades - Sanibel Beach - Fort Lauderdale (of een van de kleinere plaatsjes in de buurt) - Miami & Miami beach.
    We willen eigenlijk het grote tourisme vermijden (daarom geen Orlando en niet alle Keys). Aan de andere kant denk ik wel dat de Keys heel mooi zijn om te snorkelen. Of is het aan de westkust even mooi? We zouden ook de Keys niet kunnen doen en in plaats daarvan naar Clearwater beach?
    Waar kun je het beste zwemmen met dolfijnen?
    Aanbevelingen voor leuke B&B's of Inns? Budget grens USD 150/200 per kamer (met zijn vieren op 1 kamer)

    Kan niet wachten tot volgende zomer!
    Claudienie

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: reisschema juli 2018 miami - miami (graag aanbevelingen!)

    Naar Florida in de zomer, en dan gezien de genoemde plaatsen, het grote toerisme willen vermijden; kansloze missie . Over veel van de gevraagde info staat ook al veel op dit fraaie forum geschreven, dus zou je daar al veel weg kunnen halen (veel veel), dus veel plezier met de voorpret.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •