Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Sushi eten

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Sushi eten

    Ik wil graag nog een keer sushi eten in Orlando (of Cocoa Beach).

    Iemand een tip wat een beetje de betere restaurants hiervoor zijn en ook een prijsindicatie?
    Ik vind het lastig om dit in te schatten wat het kost, omdat de meeste websites de ik bekeken heb geen prijzen aangeven.
    Ik vind het zo leuk om bijvoorbeeld es een sushi-boot te bestellen. Wat kost dit ongeveer en is dit voldoende voor 4 personen of heb je verschillende sizes ervan?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Sushi eten, waar ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Ik wil graag nog een keer sushi eten in Orlando (of Cocoa Beach).

    Iemand een tip wat een beetje de betere restaurants hiervoor zijn en ook een prijsindicatie?
    Ik vind het lastig om dit in te schatten wat het kost, omdat de meeste websites de ik bekeken heb geen prijzen aangeven.
    Ik vind het zo leuk om bijvoorbeeld es een sushi-boot te bestellen. Wat kost dit ongeveer en is dit voldoende voor 4 personen of heb je verschillende sizes ervan?
    Misschien is KoBe een optie : https://kobesteakhouse.com/menu/ zij zitten op diverse lokaties in de Orlando-area
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Sushi eten

    Die kwam ik in een ander reisverslag ook tegen ja. Maar ik krijg geen idee wat de prijzen zijn, bijv van zo'n sushiboot.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Sushi eten

    Hallo, deze is goed beoordeeld op Tripadvisor en de prijzen staan erbij.
    http://m.sushiology.net/menu.html

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Sushi eten

    Oja, dat ziet er wel goed uit ja. En de Gourmetry gigabite met 61 stukjes voor $ 44,00 is ook nog leuk geprijsd.
    De vestiging I-Drive zit dan dicht bij de shoppingmall International Outlet waar we misschien nog heengaan.
    Ik noteer em, dankje!

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Sushi eten

    Nou, we zijn naar de vestiging aan de Internationaal Drive gereden maar dat bleek meer een afhaaltent te zijn met 4 plastic tafeltjes. Dat was niet gezellig zitten dus, strak voor de ingang. Die andere vestiging was veel groter zei ze, maar ja we hadden geen zin meer om een stuk terug te rijden. Dus uiteindelijk bij de Applebees beland, ook erg lekker gegeten.

    Nu dus op zoek naar een betaalbaar sushi restaurant omgeving Cocoa Beach en/of Hollywood, Fort Lauderdale. Iemand een tip?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •