Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Florida + zon zee strand

  1. Top | #1

    Standaard Florida + zon zee strand

    Zoals jullie misschien wel al gelezen hadden gaan we in oktober op Honeymoon naar Florida, dat staat vast maar we wilden erna richting Vegas gaan. Tot daarstraks want eigenlijk willen we liever een weekje chillen aant strand. Wat raden jullie aan om te doen na Florida?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Florida + zon zee strand

    Als je een combinatie wil maken met Florida dan zou ik Florida als laatste doen en eerst Vegas, NYC, Washington of wat dan ook. Persoonlijk vind ik Florida niet het meest geschikt voor een pure strandvakantie. Je weet het nooit met het weer. Veel forummers hebben de combi NYC - Florida gemaakt dus daar zijn wel wat verslagen over te vinden. Maar Vegas is natuurlijk heel anders dan NYC dus ik weet niet waar jullie voorkeur naar uitgaat. Combineren met een leuke cruise is misschien ook wel leuk als honeymoon.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Florida + zon zee strand

    Je kunt ook een leuke combi maken van Florida en de Bahama's. Hebben wij ook lang geleden gedaan en dat was erg leuk.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Florida + zon zee strand

    Bahama's was idd een optie maar het verblijf daar was best prijzig. Je hebt best veel eilandengroepen maar geen idee of dat goedkoper is dan bv Bahama's

  5. Top | #5
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Florida + zon zee strand

    Een cruise maken?

    - Een week Caribbean op de grootste cruiseschepen ter wereld van Royal Caribbean kost ongeveer 800€ p.p., of met een 'kleiner' schip +/- €600.
    - 3 of 4 nachten cruise richting Bahamas €300-€400 p.p.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •