Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 87

Onderwerp: Florida-regen: en dan ....?

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Ik zag dat ik voor volgende week ook maar poncho's in de koffer moet gooien..

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Ik ben er nu. Echt alleen maar heel plaatselijk een bui maar voor de rest zon. Dit terwijl het weerbericht veel slechter aangeeft.

  3. Top | #53

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Ik knijp 'm ook een beetje voor het weer: wij vertrekken woensdag naar Orlando en maken dan in 17 dagen een rondje om uiteindelijk via Orlando weer terug te vliegen.
    Alle bestemmingen lijken precies op de dagen dat wij er zijn, slecht weer te voorspellen, alsof het weer met ons meereist .
    Ik zie in een doem scenario als 17 dagen 24/7 regen, regen.
    Ik ben er ooit eens in juli geweest (28 jaar geleden) en ik kan mij niet herinneren dat het toen vaak of lang regende, terwijl de periode april/mei volgens mij qua regen en weer beter is dan juli. Ik ga er maar een beetje optimistisch naar kijken.
    Ben blij met jouw berichtje Claudia, geeft mij weer wat moed! Veel plezier nog!

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Ik kneep hem ook maar volgens de weerberichten vandaag slecht weer en onweer. Klopt. Duurde precies een kwartier. De rest vette zon.

  5. Top | #55
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Het heet niet voor niks de Sunshine State

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #56
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danithegirl Bekijk Berichten
    Ik knijp 'm ook een beetje voor het weer: wij vertrekken woensdag naar Orlando en maken dan in 17 dagen een rondje om uiteindelijk via Orlando weer terug te vliegen.
    Alle bestemmingen lijken precies op de dagen dat wij er zijn, slecht weer te voorspellen, alsof het weer met ons meereist .
    Ik zie in een doem scenario als 17 dagen 24/7 regen, regen.
    Ik ben er ooit eens in juli geweest (28 jaar geleden) en ik kan mij niet herinneren dat het toen vaak of lang regende, terwijl de periode april/mei volgens mij qua regen en weer beter is dan juli. Ik ga er maar een beetje optimistisch naar kijken.
    Ben blij met jouw berichtje Claudia, geeft mij weer wat moed! Veel plezier nog!
    Ze voorspellen elke dag wel regen en onweer, het is alleen heel plaatselijk en meestal heel kort.

  7. Top | #57
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Activiteit op regenachtige dag in Fort Myers Beach

    Hallo allemaal,
    Wij zitten momenteel in Fort Myers Beach en hebben een totaal verregende dag achter de rug vanwege tropical storm Emily. De voorspellingen voor morgen geven wederom veel regen op. Strand zit er dus niet in, boottocht met die wind en regen ook niet en een natuurpark in de stromende regen, daar voelen we ook niet veel voor. Maar wat dan wel???

    Kunnen jullie ons helpen met tips?

  8. Top | #58
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Tips gevraagd voor activiteit op regenachtige dag in Fort Myers Beach

    Wij zijn met de kids gaan laser gamen in Orlando. Misschien zit zo iets in de buurt??
    arcade hall zijn we ook 2 uurtjes geweest. Was beide erg leuk en bovenal overdekt��

  9. Top | #59
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Tips gevraagd voor activiteit op regenachtige dag in Fort Myers Beach

    Je kunt eventueel naar:
    Het Ringling Museum : https://www.ringling.org/circus-museum
    bioscoop
    Of oude auto's bekijken: http://musclecarcity.net

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Tips gevraagd voor activiteit op regenachtige dag in Fort Myers Beach

    Kindermuseum Ft Myers : http://www.i-sci.org



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •