Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: [Gevraagd] Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida

  1. Top | #1
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard [Gevraagd] Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida

    Hoi FL liefhebbers!

    Toen ik terugkwam in Nederland kwam ik op het idee om Starbucks mokken te gaan sparen, met daarop allerlei grote steden. Tot mijn grote spijt heb ik er vaak mee in mijn handen gestaan in Florida, maar nooit meegenomen.. Omdat Fabian en ik er voorlopig zelf niet komen zouden wij heel graag willen vragen of iemand een mok voor ons wilt meenemen uit Florida. Het zou gaan om de mok met Miami, Florida of Orlando (of allemaal natuurlijk). De kosten worden uiteraard volledig vergoed.

    Het gaat om het volgende ontwerp (you are here collectie):




    Ik hoor graag of iemand in de mogelijkheid is deze voor ons mee te nemen!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Vorig jaar die van NY in handen gehad daar, ook beetje spijt van dat ik die niet heb meegenomen... Spaar ze verder niet hoor.
    Als je kan wachten tot mei 2019 wil ik voor jullie in Orlando kijken
    Maar hopelijk is er iemand die dit eerder voor jullie wil meenemen. Vast wel!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Wij gaan in september Roshelle en kunnen wel even kijken in Orlando, Tampa en Atlanta. Ik houd dit topic even in de gaten voor het geval er al iemand wat voor je meesleept. En we wonen in Hoorn dus dat is bijna om de hoek

  4. Top | #4
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Vorig jaar die van NY in handen gehad daar, ook beetje spijt van dat ik die niet heb meegenomen... Spaar ze verder niet hoor.
    Als je kan wachten tot mei 2019 wil ik voor jullie in Orlando kijken
    Maar hopelijk is er iemand die dit eerder voor jullie wil meenemen. Vast wel!
    Haha stom he! Ik heb er ook wel spijt van, daarom nu proberen het via hier te regelen. Haha, mei 2019 is net even te ver weg! Ik denk dat we daarvoor wel weer daar te vinden zijn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Wij gaan in september Roshelle en kunnen wel even kijken in Orlando, Tampa en Atlanta. Ik houd dit topic even in de gaten voor het geval er al iemand wat voor je meesleept. En we wonen in Hoorn dus dat is bijna om de hoek
    Dat zou echt super zijn! We zijn zelf nooit in Atlanta geweest, dus Orlando en Tampa zou dan voorkeur hebben! Twee stuks meenemen vind ik teveel moeite hoor, er moet ook gewoon geshopt kunnen worden . De mok van Orlando zou ik echt geweldig vinden, dus als jullie er eentje mee zouden kunnen nemen zou dat echt top zijn, Hoorn is inderdaad zo om de hoek.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Ik ga mijn best doen Roshelle. En zit maar niet in over het gewicht, terug mogen wij ieder 30 kilo bagage meenemen en we zijn met zijn drieën.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Hi roshelle. Ik zit de aankomende week nog in Orlando. Ik moet ff kijken hoe het met gewicht zit naar anders wil ik er wel 1 of 2 voor je meenemen. Ik woon in wen dorp naast Haarlem dus is qua afstand ook wel te doen!

  7. Top | #7
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Ik ga mijn best doen Roshelle. En zit maar niet in over het gewicht, terug mogen wij ieder 30 kilo bagage meenemen en we zijn met zijn drieën.
    Ah dat is genoeg gewicht! Haha! Top! Misschien dat rjkd hierboven er al eentje meeneemt, dus ik laat het wel weten!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Hi roshelle. Ik zit de aankomende week nog in Orlando. Ik moet ff kijken hoe het met gewicht zit naar anders wil ik er wel 1 of 2 voor je meenemen. Ik woon in wen dorp naast Haarlem dus is qua afstand ook wel te doen!
    Dat zou top zijn! Afstand is prima. Mijn auto rijdt wel! 1 van Orlando/Florida is voldoende hoor, laat je weten of het lukt?

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Een beetje offtopic maar Disney heeft ook per park een aparte Starbucks mok. Misschien leuk voor de volgende keer dat je heen gaat

  9. Top | #9
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Vandaag Amsterdam gescoord! Nu twee in de collectie. Nu iemand hier lief aankijken of het gaat lukken voor degene uit Florida, haha!

    @Carthrax Ah dat wist ik niet, leuk! Wij zijn tot nu toe alleen in Universal geweest, althans ik, Fabian is in zijn jongere jaren wel al naar de Disney parken geweest.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: GEVRAAGD: Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida.

    Het ziet ernaar uit dat het qua gewicht gaat lukken ( ik moest ff de koopjes van mijn puberzoon afwachten) ik ga voor je kijken!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •