Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: mickey71

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: mickey71

    Hallo allemaal

    Mijn naam is Sheila en samen met mijn man ben ik van plan om in september 2018 naar Orlando te gaan. Wij willen dan minimaal 14 dagen gaan om o.a. een bezoek te brengen aan WDW (zijn grote disney fans) en Universal, maar ook een paar dagen van florida zelf te genieten.
    Ik ben net begonnen met zoeken op internet over planning, kosten, hotels enz enz en ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.
    Via via kwam ik op dit forum terecht en ik geloof dat ik hier wel heel veel informatie kan vinden.
    Wat raden jullie aan? Een compleet pakket te boeken of alles los te boeken. En is het raadzaam om 14 dagen in de buurt van WDW te verblijven of bv een week bij WDW en een week ergens anders?

    Met vriendelijke groet
    Sheila

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Even voorstellen: mickey71

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickey71 Bekijk Berichten
    Hallo allemaal

    Mijn naam is Sheila en samen met mijn man ben ik van plan om in september 2018 naar Orlando te gaan. Wij willen dan minimaal 14 dagen gaan om o.a. een bezoek te brengen aan WDW (zijn grote disney fans) en Universal, maar ook een paar dagen van florida zelf te genieten.
    Ik ben net begonnen met zoeken op internet over planning, kosten, hotels enz enz en ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.
    Via via kwam ik op dit forum terecht en ik geloof dat ik hier wel heel veel informatie kan vinden.
    Wat raden jullie aan? Een compleet pakket te boeken of alles los te boeken. En is het raadzaam om 14 dagen in de buurt van WDW te verblijven of bv een week bij WDW en een week ergens anders?

    Met vriendelijke groet
    Sheila
    Ik heb 2 jaar geleden alles vanuit Kissimmee gedaan, ik ben meer een Universal man dan een Disney. Verder vaak richting Daytona, Jacksonville en Tampa, Clearwater gereden. Dat was allemaal goed te doen. Onderweg overal stoppen wat je leuk lijkt. Dit keer gaan we een rondreisje doen, Fly + Drive geboekt via Tui met een mooie actieprijs. De hotels allemaal los geboekt via Expedia, Booking, Hotwire en Trivago en die een beetje in de gaten houden om ze dan om te boeken als je een betere prijs ziet.
    Ik ga via Orlando naar Vero Beach -> Fort Lauderdale -> Islamorada -> Sanibal Island -> Bradenton -> Orlando. Dit is niet de mooiste route (vind ik) maar ik heb niet super veel zin om de vakantie in de auto door te brengen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •