Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Onze huwelijksreis

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Reisschema aanpassen?

    Wij staan op het punt om voor Florida te boeken en willen begin november gaan. Als dit jullie eerste keer The Keys is denk ik ook beter overslaan. Voor ons ben ik geneigd om daar juist wel naar toe te gaan. Het zal er dan nog echt niet geweldig uitzien, aan de andere kant wij zijn er al diverse keren geweest en beseffen dat de mensen daar erg afhankelijk zijn van de toeristen. Als we massaal wegblijven treffen we hen nog harder denk ik en voor ons is het sowieso een hele speciale plek waar wij ook nu het zeker naar ons zin zullen hebben.

  2. Top | #12
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Reisschema aanpassen?

    ik zou persoonlijk ook de keys deze keer overslaan en langer aan de westkust blijven (lovers key state park, miromar outlets, fort myers,...)
    De keys zijn supermooi maar gezien de situatie gaat er veel schade zijn waardoor ook veel restaurants, musea en dergelijke gesloten zullen zijn.
    Beter dan extra genieten van een ander stukje Florida, en dan heb je een reden om weer teug te gaan

  3. Top | #13
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Onze huwelijksreis

    Ik wil nog even een algemene waarschuwing geven voor huwelijksreizen naar Florida.

    Wij deden dat ook, in 1995, een rondreis, voor ons gelijk ook de eerste kennismaking met Amerika. Wij zijn er zodanig aan verslaafd geraakt dat we alweer tien jaar een huis hebben staan in de Sunshine State en er meermalen per jaar heen gaan.

    Dat is heel ernstig. Ik waarschuw maar even.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •