Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    welk hotel was dat?

  2. Top | #12
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    Ik ben er zo goed als zeker van dat ik afgelopen jaar in de Epic McDonalds in Orlando ben geskimd terwijl ik daar met mijn CC aan zo'n self-service paal betaalde (kan dit natuurlijk nooit bewijzen maar verder die dag de kaart niet gebruikt). Werd de dag nadat ik daar had betaald met de kaart wakker gebeld door ICS midden in de nacht of ik op het punt stond $5000 uit te geven bij een HHGregg (schijnbaar een soort Mediamarkt) 'euhhh... nee ik lig in mijn hotelkamer, hoezo?' en godzijdank konden zij de transactie weigeren. Even hiervoor was het de skimmers wel al gelukt $ 700 en $ 1100 af te rekenen bij andere filialen van deze winkel. Dit zag ik heel kort op mijn CC overzicht staan maar verdween daarna heel snel van het overzicht(gelukkig). Vervolgens werd de kaart geblokkeerd en iedere keer als ik de kaart wilde gebruiken moest ik telefonisch contact opnemen met ICS om de blokkade tijdelijk op te heffen. Je kunt er helaas zo weinig aan doen, natuurlijk probeer je plekken als tankstations en schimmige ATM's te vermijden maar uiteindelijk ben ik (zeer waarschijnlijk) bij een McDonalds! geskimd, of all places..
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #13
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    Heb je die creditcard de dagen daarvoor nergens gebruikt? Binnen in een McD rommelen met die terminals lijkt me nogal lastig voor die roemenen, maar you never know.

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EIQ Bekijk Berichten
    Cash pinnen met cash-back lukt helaas niet meer bij de Walmart.
    Niet alleen cash-back lukt al een hele tijd niet meer bij WalMart. Ook betalen met onze NL debit-card (ING en ABN-Amro) lukt al een hele tijd niet meer (ik denk al wel bijna 2 jaar dat dit niet meer kan) Daarom betaal ik bij WalMart alleen nog met de credit-card of onze Amerikaans debit-card. Ik weet niet of dit bij alle WalMarts zo is, maar de beide WalMarts in Clermont aan de US27 accepteren geen NL debit-kaart card voor betaling. Publix en Target geen problemen. Klagen bij ING zijn we maar mee gestopt. Zinloos...

  5. Top | #15
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    Met een debit card betalen bij Walmart lukt volgens mij nergens meer. Vorig jaar in Milwaukee, Fargo, Seattle en Vancouver kon het ook al niet meer net als in Florida. Dit met een Rabo pas. Ligt niet aan de NL banken maar aan Walmart.

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    15

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijnie Bekijk Berichten
    welk hotel was dat?
    New Yorker Boutique Hotel op Biscayne Blvd

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Pas op aan de pomp (en bij de ATM)

    Ook wij zijn in juni 2017 geskimd geweest. We hadden geld afgehaald met onze debetkaart aan een ATM in een winkelcentrum. Toen wij enkele dagen later op de luchthaven stonden en de rekening consulteerde was er al een aardig bedrag van onze rekening verdwenen... En wij hadden onze kaarten dus nog in onze portefeuille zitten, direct cardstop gebeld en 's anderendaags na aankomst thuis naar de bank. Gelukkig hebben wij alles terugbetaald gekregen van de bank, maar aangenaam kan je het niet noemen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •