Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Cape Coral ervaringen rental boat

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Cape Coral ervaringen rental boat

    In september verblijven we een week in een villa in Cape Coral. We willen graag voor ongeveer 3 dagen een boot huren en zijn op zoek naar ervaringen met bootverhuurders.
    Wie heeft een boot gehuurd in Cape Coral? Bij wie en wat zijn de ervaringen?
    Alvast bedankt voor jullie reacties

  2. Top | #2
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Cape Coral ervaringen rental boat

    Hoi Emily, wij hebben geen ervaring(en) met huren in Cape Coral echter alleen in St Petersburg en hadden toen geboekt via Groupon. Weet niet of jullie al eens eerder een boot gehuurd hebben maar je moet wel even een flink brandstofverbruik incalculeren. Wij hebben 2x geboekt in St Pete en waren beide keren tussen de $80 en $100 aan fuel kwijt.

    Let wel, dan maak je een tocht(je) van 4 uur maar moet er wel bij zeggen dat wij merendeels volgas gingen om zo de Dolphins te 'triggeren' ( Wat overigens prima lukte :-) )

    Een adres in Cape Coral wat ik net op Google zag : https://www.amy-boat-rental.com/english/ en anders hier nog een totaal overzicht van verhuurders :

    https://www.google.nl/#q=boat+rental+cape+coral&rflfq=1&rlha=0&rllag=265 75187,-81971527,5061&tbm=lcl&rldimm=6510761365242559366&t bs=lrf:!2m1!1e2!2m1!1e3!3sEAE,lf:1,lf_ui:2
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •