Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Even voorstellen: Mylène Sun

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Mylène Sun

    Hallo allemaal,
    Al een tijdje lees ik 'stiekem' mee op dit forum voor allerlei tips en trucs.
    Inmiddels is onze reis al bijna in zicht, om precies te zijn vandaag nog precies 30 dagen! Wij vliegen zondag 30 juli naar Orlando, verblijven daar 10 nachten en vliegen daarna door naar New York voor nog 4 nachten. In Orlando verblijven wij op Southern Dunes. Enorm veel zin in onze reis! Manlief, zoonlief van 12 en ik zijn alledrie nog nooit in de States geweest.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Stiekeme meelezers zijn ook welkom. Maar je hebt straks vast genoeg te vertellen als je er zelf bent geweest
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Welkom ! hebben jullie al een planning voor in Orlando of gewoon gaan en zien wat het brengt ?

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    We willen heel veel maar ik ga de komende weken gebruiken om een wat concretere planning te maken.
    Dus als jullie nog must-see of do tips hebben hoor ik dat graag!

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Ik zelf vind Sarasota echt een must see , alleen al de amish die je daar tegen kan komen ( waar je trouwens volgens zeggen op doordeweekse dagen ook leuk uit eten kan/ zelf helaas nog geen ervaring mee ) maar natuurlijk ook het strand , wat super breed goed bereikbaar en nog schoner is i love it !

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Bedankt voor de tip Linda, ik zet m erbij op het lijstje! Nog 6 dagen... Dan gaan we

  7. Top | #7
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renger-Linda Bekijk Berichten
    Ik zelf vind Sarasota echt een must see , alleen al de amish die je daar tegen kan komen ( waar je trouwens volgens zeggen op doordeweekse dagen ook leuk uit eten kan/ zelf helaas nog geen ervaring mee )!
    Zo leer ik hier ook nog van, nooit geweten dat er Amish in Florida waren....
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Zo leer ik hier ook nog van, nooit geweten dat er Amish in Florida waren....
    Ik ook niet. Wij zitten in Bradenton, dichtbij Sarasota. Is het een ritje waard in een drukke planning?

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Even voorstellen : Mylène Sun

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkD Bekijk Berichten
    Ik ook niet. Wij zitten in Bradenton, dichtbij Sarasota. Is het een ritje waard in een drukke planning?
    Ja vind ik wel , zou het je aanraden ik heb hier veel over gelezen op Alles amerika forum. En heb het natuurlijk gezien bij TLC haha tijdens onze eerste keer Sarasota heb ik ze in het echt gezien dus ik weet 100% dat ze er zijn
    zoals al eerder vermeld je kan er eten in restaurants , even googelen en je komt meer te weten of hoe dit werkt , want een eigen website beheren de echte amish natuurlijk niet



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •