Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Reisschema MMariska September 2017

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema MMariska September 2017

    Hoi allemaal,

    Na een week NYC vliegen mijn vriend en ik in September door richting Miami voor een verblijf van 12 dagen inclusief huurauto. Onderstaand schema hebben we nu bedacht.
    We zijn geen flinke attractie liefhebbers maar ik heb begrepen dat we deze niet over moeten slaan?
    We willen ook graag wat uitrusten en snorkelen dus wellicht is het wel een te druk programma..
    Tips zijn welkom, accommodaties zijn niet geboekt dus kunnen nog alle kanten op! Alvast bedankt.

    Dag 1: aankomst Miami
    Dag 2: naar Orlando via daytona beach
    Dag 3: Kennedy space center
    Dag 4: Animal kingdom ('s avonds naar Fort Meyer beach rijden)
    Dag 5: Fort myer beach
    Dag 6: Sanibal island bezoeken
    Dag 7: Everglades boottour ('s avonds naar key largo)
    Dag 8: Key Largo
    Dag 9: Key West
    Dag 10: Miami
    Dag 11: Miami
    Dag 12: Terug reis.

  2. Top | #2
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema MMariska September 2017

    Als jullie geen attractie liefhebbers zijn, slaan jullie die toch gewoon over? In FL is genoeg te doen en te zien voor iedereen. Doe vooral dingen die je leuk vind, daar is het tenslotte vakantie voor...

    Mijn suggestie? Maak het rondje FL gewoon wat kleiner. Minder lang in de auto= meer tijd voor leuke dingen. (hoewel autorijden in FL ook geen straf is)

    Bijvoorbeeld:
    Miami
    West Palm Beach
    Fort Myers
    Naples
    Key Largo
    Key West
    Miami.

    Tijd genoeg om te snorkelen, shoppen, relaxen etc.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Reisschema MMariska September 2017

    Wij zijn al vaak in Florida geweest en zijn behalve bij Disney Springs nog nooit in een Disney Park geweest en ook niet in Universal. Hebben we geen behoefte aan, er zijn zoveel mooie andere dingen te doen en te zien die ook nog eens stukken minder prijzig zijn. Dus, het is geen enkel probleem om deze parken over te slaan. De Gulfcoast, stateparks, leuke plaatsen als Mount Dora, Arcadia, Gasparilla Island, St. Petersburg, Christmas, Sarasota, Key West, Johns Pass Village, stuk voor stuk de moeite waard
    Laatst gewijzigd door elstars; 28-06-17 om 17:35.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisschema MMariska September 2017

    Als WDW fan wil ik daar wel aan toevoegen dat Disney toch echt van een andere klasse is als een regulier attractiepark. Er hangt ook een heel andere sfeer en er is ontzettend veel oog voor detail. In veel verslagen lees je ook hoe emotioneel mensen kunnen worden van een belevenis in WDW. Mijn moeder moet haar tranen al inhouden als we tijdens onze vakantie bij het eerste Disneypark (tegenwoordig is dat meestal Animal Kingdom) aankomen. Dus ja er is genoeg te doen in Florida buiten de themaparken maar ook als je niet van attracties (kermis/ pretparken) houdt dan kan je nog aangenaam verrast worden.
    Ik zelf ben een echte natuurliefhebber, vind het ook leuk om verschillende steden te bezoeken maar ben niet zo'n shopper, kan geen uren op het strand of aan het zwembad liggen (ben liever bezig) en vind kermissen afschuwelijk en ben behoorlijk bereisd. En toch helemaal gek op WDW. Je zou het een kans kunnen geven want WDW is ook Florida. Dus dat dagje AK zou ik er zeker in laten En een dagje Miami minder zodat je ergens anders een dagje extra kan verblijven? Ik zie ook dat jullie van Miami naar Orlando gaan en dan weer naar KSC en daarna weer naar AK. Is het niet handiger om van Miami naar KSC te rijden en dan de volgende dag naar Orlando? Is anders zo heen en weer.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Reisschema MMariska September 2017

    Mijn tip zou zijn , Sarasota ! een parel aan de gulf coast.
    ben wel stiekem heel benieuwd welke week je gaat , wie weet komen we elkaar nog tegen op Key West of Miami , Onze planning is net Ge-upload ,
    alvast heel veel plezier met de voorbereidingen, dat vind ik altijd al genieten.

  6. Top | #6
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisschema MMariska September 2017

    Wat een gave reis gaan jullie maken! Hij lijkt een beetje op onze reis. Wij zijn alleen korter in NY en ook iets korter in Florida. Wij gaan niet naar Kennedy SC en beginnen in Orlando. Op de Keys zitten wij in Duck Key van daaruit kunnen we naar Key Largo en eventueel Key West (al weet ik nog steeds niet wat ik daar moet zoeken haha)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •