Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Ik had het er net met mijn man over, en wellicht vindt hij het toch fijn om de avond vantevoren al in Düsseldorf te slapen. Het is in elk geval goed om eea even uit te zoeken (niet erg op tijd, ik weet het) Onze vlucht gaat om 10.45 uur trouwens.

    Nu heb ik een paar vragen. Ik zie op de site van Air Berlin dat je de avond tevoren tussen 18.00-20.00 uur de late night check in kunt doen tegen betaling van 8,00 pp. Maar hoe werkt dit precies?
    - moet ik die dag thuis dan nog online inchecken? De stoelen zijn al gereserveerd trouwens
    - is het alleen koffers afgeven of wat is er verder dan nog wat moet gebeuren? Ik hounalleen de handbagage dan nog over hè? Gaat dat altijd goed als de koffers eerder zijn afgegeven??
    - hoe lang vantevoren moeten we dan op de vertrekdag aanwezig zijn? Nog steeds 3 uur tevoren?
    - waar moeten we de vertrekdag dan melden? Direct door naar de gate ofzo?

    Ik heb al een parkeerplaats gereserveerd op P5 bij Parkvogel, maar die kan ik volgens mij nog annuleren.
    Dan de opties mbt de hotels:
    OPTIE 1: koffers 's avonds afgeven, los hotel boeken (tip ?!) slapen en ontbijten, dan de auto naar P5 brengen en met de skytrain naar de vertrekhal. Is dit handig?
    OPTIE 2: parkeerplaats annuleren en op zoek naar een hotel met sleep-park-fly mogelijkheden. Ik heb al even gekeken maar kon zo niets vinden. We zijn daarmee natuurlijk ook erg laat, dat realiseer ik me, maar wellicht kunnen jullie helpen. We zouden dan van 18-19 juli willen overnachten en de auto ophalen op 12 augustus.

    Kunnen jullie me antwoorden en op weg helpen hierbij?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Ik heb je vraag net op het AA forum beantwoord

  3. Top | #3
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    https://www.airporthotelduesseldorf....ark-sleep-fly/

    Prima hotel, heerlijk ontbijt. En dicht bij het vliegveld.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Het rare van vdValk vind ik dat er maar 1 transfer bij zit, alleen naar de luchthaven. De terugweg moet je zelf regelen dus die kosten komen er nog bij.

  5. Top | #5
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Dat klopt. Een taxi kost +/- €20.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    @kletskous: Bij jouw topic op het AA forum heb ik info gegeven over Holiday Inn Ratingen.

  7. Top | #7

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Staan er voldoende taxi's bij het vliegveld?? Of moet je die ook van tevoren reserveren. Heb net geboekt bij van der Valk in DUsseldorf en kom er nu achter dat je alleen naar het vliegveld wordt gebracht en terug dus zelf moet regelen.

  8. Top | #8

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    en weet iemand hoe dat gaat in het van der valk hotel qua bijboeken parkeren. 14 dagen zitten bij de prijs in maar wij moeten 19 dagen parkeren. Heb het bij opmerkingen gezet maar krijg geen reactie. Geen idee of dit nu goed gaat

  9. Top | #9
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Het extra bedrag betaal je bij inchecken. Terug staan er volop taxi's dus geen enkel probleem. We hebben er al meerdere malen overnacht.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Sleep, park & fly Düsseldorf ?

    Wij hebben vorig jaar 19 dagen gestaan en er maar 14 betaald, terwijl we netjes onze data's hebben doorgegeven.
    En taxi's in overvloed...geloof dat wij 15 euro kwijt waren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •