Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Refill drinks

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Refill drinks

    Hebben ze in de disney parken ook refill drinks zoals in seaworld en universal ? En zo ja wat zijn de kosten

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Refill drinks

    Alleen in de waterparken. Daar is de refillable mug iets van $11,-. Voor de resorts (hotels) is er ook een refillable mug beschikbaar maar niet voor de themaparken (MK ed.). Er zijn wel een soort van refillable popcorn buckets te koop. Die kan je dan voor $1,- oid weer laten vullen. Verder is gewoon water (niet een flesje) altijd gratis in Disney. Gewoon naar vragen bij de counterservice restaurants of drinken uit een van de drinkfonteintjes. Wij nemen tegenwoordig van die reis-bekers mee, die kan je helemaal plat maken en makkelijk vervoeren. Bij een fonteintje vullen en je kan lekker even een hele beker water drinken (of een flesje cola verdelen).

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Refill drinks

    Nou goed te weten vond het wel ideaal in seaworld of universal die refill systeem
    Jammer maar disney is in alle opzichten minder goedkoop en klantvriendelijk
    Komt toch ook weer een hoop kosten bij als je 2 weken disney doet
    Parkeren 20 dollar en dat drinken
    Mag je trouwens zelf iets van pakjes drinken mee naar binnen nemen ?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Refill drinks

    Ja hoor je mag eten en drinken mee het park in nemen. Alleen geen alcoholische dranken en niets in glas. In AK ook geen rietjes ivm de dieren. Wat eten betreft mag je alles meenemen wat niet opgewarmd hoeft te worden. Zeg het wel even tegen de mensen die de tassen controleren (niet dat het niet mag maar dan houden ze er rekening mee met doorzoeken).
    Disney is zeker niet goedkoop maar wel klantvriendelijk vind ik. Je krijgt veel voor je (vele) geld, prachtige parken met attracties die speciaal voor en door Disney ontwikkeld en gemaakt zijn. De shows zijn soms broadway waardig. Iedereen is aardig en als je om uitzonderingen vraagt (bijvoorbeeld in een restaurant) dan proberen ze meestal er alles aan te doen om het naar je zin te maken.
    Ook parkeren voor Seaworld en Universal is niet gratis. Parkeren in Disney Springs is wel weer gratis (ook voor de waterparken trouwens) en voor Universal City Walk niet.
    In sommige restaurants (bijvoorbeeld Be our guest) is het drinken refill, dus tijdens het eten kan je zoveel drinken als je wilt. Ook die bekertjes waar ik het over had zijn handig. Ik drink zelf niet snel een heel flesje leeg dus met die bekertjes delen wij een flesje cola met z'n tweeën of drieën. En zoals eerder gezegd water is gratis en overal te halen.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Refill drinks

    Jammer maar disney is in alle opzichten minder goedkoop en klantvriendelijk

    Zo zie ik het niet..All parken kosten geld..en ik vind dat je bij Disney echt wel waar voor je geld krijgt.. Daarnaast nog echt veel service.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •