Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Misselijkheid in 3D attracties

  1. Top | #11
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Misselijkheid in 3D attracties

    Zelf ben ik ook heel gevoelig, bij een boottocht op zee wordt ik al snel zeeziek. De eerste dagen na aankomst in Florida ben ik ook vaak duizelig van het vliegen. Voorheen nam ik wel reistabletten in, maar ik heb de laatste keren ervaren dat ik minder ziek ben als ik helemaal niets in neem en op let met wat ik eet.
    Wat betreft de pretparken werd altijd duizelig/misselijk van de 360 graden films, die vertoont worden voor heel veel attracties. Bij de Simpsons en Harry Potter heb ik geen problemen gehad. Achtbanen vermijd ik sowieso altijd!

  2. Top | #12
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Misselijkheid in 3D attracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjolijne Bekijk Berichten
    Bij mij viel the simpson ook wel mee, en harry potter ook. Daar kan je gewoon af en toe je ogen dicht doen als het "te veel" wordt.
    Maar toch tegen beter weten in meer attracties gedaan.
    The mummy deed bij mij de das om, en was 2 dagen van de kaart.
    Omdat ik ook soms een Meniere aanval heb, ben ik altijd bang om attracties in te gaan, en dan een aanval op te wekken.
    Uitendelijk is dat nog nooit gebeurd, maar mijn vrees is altijd dat ik een aanval krijg op de dag van vliegen. Want dan kan je dus niet mee...
    Dat klinkt best heftig zeg, ik zou ook bang zijn voor zo'n aanval als ik dan zo'n attractie in zou gaan. Knap dat je het dan toch nog doet, de angst voor zo'n aanval zal vast stress geven wat ook niet goed is. Angst heb ik dus sinds die ratatouille attractie voor een 3D attractie en dat terwijl ik vroeger zelfs kon bungee jumpen zonder problemen...
    Gelukkig staat The Mummy ook niet op m'n to do lijstje

  3. Top | #13
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Misselijkheid in 3D attracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lannie Bekijk Berichten
    Zelf ben ik ook heel gevoelig, bij een boottocht op zee wordt ik al snel zeeziek. De eerste dagen na aankomst in Florida ben ik ook vaak duizelig van het vliegen. Voorheen nam ik wel reistabletten in, maar ik heb de laatste keren ervaren dat ik minder ziek ben als ik helemaal niets in neem en op let met wat ik eet.
    Wat betreft de pretparken werd altijd duizelig/misselijk van de 360 graden films, die vertoont worden voor heel veel attracties. Bij de Simpsons en Harry Potter heb ik geen problemen gehad. Achtbanen vermijd ik sowieso altijd!
    Gelukkig heb ik met vliegen geen probleem, zeeziek word ik idd ook erg snel. Bij welke HP attractie had je geen last? Escape from G, the forbidden journey.... of een achtbaan?

  4. Top | #14
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Misselijkheid in 3D attracties

    update: Ik ben wel erg duizelig/misselijk geworden in Forbidden journey, het hielp wel door net als marjolijne mn ogen dicht te doen bij de 3d schermen. Escape from Gringgotts ging wel gelukkig en Flight of passage had ik totaal geen last en ook Everest viel me erg mee.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •