Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

  1. Top | #1

    Standaard 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

    Hallo allemaal.

    Wij zijn van plan om volgend jaar, rond april, 3 weken naar Florida te gaan en gaan o.a. naar SeaWorld, Epcot, Miami South Beach, Everglades en natuurlijk naar Key West.

    De vraag is gaan we met een camper op pad of boeken we hotels? We zijn per slot van rekening samen, kinderen zijn al groot.

    Nadeel van een camper is b.v. het parkeren in Miami, men rijdt niet zo maar een parkeergarage in om maar iets te noemen en hoe vindt men "veilige" parkeerplaatsen om te slapen, om nog maar iets te noemen.

    Misschien hebben jullie meer ideeën die leuk zijn om te doen, of tips over vervoer, graag hoor ik van jullie.


    Groetjes, Karel.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

    Ik vind Florida niet echt een camper-bestemming. Voor de kosten hoef je het zeker niet te doen. Hotels zijn in Florida niet echt duur, enkele steden als Key West en Miami uitgezonderd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

    De campings zijn duur in florida en de hotels goedkoop.
    Wij hebben een aantal jaar geleden een camper trip gemaakt die eindigde in Orlando.
    De camping alleen al was 70 dollar per nacht, gewoon een KOA camping.
    Voor dat geld heb je ook een leuk hotel.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

    Als je maar met zijn tweeën bent zou ik lekker hotels nemen en helemaal niet denken aan een camper.

  5. Top | #5

    Standaard Re: 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

    Bedankt voor jullie respons, denk dat het inderdaad verstandiger is, temeer dat Marjolijne al zei dat een camping alleen al
    $ 70,- per nacht kost. Laat een hotel $ 100,- kosten per nacht, ben je nog goedkoper uit en flexibeler qua voertuig. We zijn inderdaad met z'n tweetjes, dus gaan we kijken om leuke hotelletjes te boeken tegen die tijd. Verder ga ik het forum uitpluizen voor nog meer leuke dingetjes.

    Nogmaals, bedankt jullie allemaal.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 3 weken Florida! Hoe zouden jullie het organiseren?

    Orlando zul je veel minder kwijt zijn dan $100 per nacht. Miami en Key West betaal je wel minstens dat bedrag.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •