Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Wat ik heel graag wil weten...

  1. Top | #21
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Wat is dat toch..?
    Het Florida-virus! Tot op heden is er bij ons geen medicijn voor bekend..
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #22
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Op het moment dat de deuren van het vliegveld open gaan en je de geur en de hitte je tegemoet komen voel ik mij totaal thuis ..
    Ik slaap tijdens de vakantie ook heel weinig omdat ik niks wil missen , s ochtends de zonsopkomst , mijn kopje koffie bij het zwembad terwijl iedereen nog slaapt.
    S avonds lekker struinen langs de winkels bij downtown Disney s, nachts naar een super target gewoon omdat het kan ....

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Grappig, ik vraag mij namelijk af en toe af of het wel normaal is, dat ik niet naar Florida op vakantie ga, maar nog wel steeds reisverslagen lees, ervaringen deel en interessante linkjes vanuit dit forum bewaar. Allemaal in de hoop weer een keer naar Florida te gaan. Afgelopen en komend jaar zit het door omstandigheden niet in, maar volgend jaar moet het weer lukken. En wat het is? Inderdaad een virus, maar ik ben niet hard op zoek naar een medicijn.

  4. Top | #24
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Het is toch lastig als je resistent blijkt voor bepaalde virussen. Zeker als je niet aan je eigen "genezing" wilt meewerken. Ik ben in meerdere andere staten geweest, maar in Florida is men toch iets meer "layd-back" dan andere staten. Soms misschien wat oppervlakkig in de contacten, soms wat overdreven vriendelijk. Maar liever overdreven vriendelijk dan een chagrijnig stuk vreten voor je hebben zeg ik altijd maar. Heerlijk om doorheen te toeren op de cruise-control zonder getoeter en gedoe, zonnetje, strand, shoppen, groupons, ik kan nog wel even doorgaan. En dan die voorpret met regelmatig bezoek aan dit forum voor nieuwe tips and tricks die je toch al zovele dollars hebben bespaard en mooie inzichten hebben opgeleverd. Eigenlijk bij terugkeer in dit kikkerlandje alweer heimwee hebben. En er dan ook wel weer achter komen dat het eigenlijk best wel weer snel gaat in de richting van je volgende vlucht naar Sunny Florida. Heerlijk!

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Ja heerlijk, toen ik boekte duurde het nog zó lang! Maar nu ga ik al over 11 dagen, kan niet wachten!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ja heerlijk, toen ik boekte duurde het nog zó lang! Maar nu ga ik al over 11 dagen, kan niet wachten!

    That's the spirit.

    Cindy toen wij vier jaar geleden besloten onze winters in Florida door te brengen hadden we eerst nog wel wat bedenkingen.
    In de jaren daarvoor hebben we (heel) veel gereisd door vele landen.
    Maar toch kozen we voor Florida.
    We hebben en hadden het hier enorm naar ons zin.
    We dachten eigenlijk dat het zich wel heel snel zou uit sorteren.
    Daarmee bedoelde we dat we het leuk zouden vinden om na zes maanden naar Florida te gaan maar het ook heel leuk zouden vinden om na zes maanden Florida weer naar Nederland te gaan.
    Maar zover zijn we nog niet.
    Behalve het uitkijken naar (klein)kinderen hebben nog helemaal geen zin om terug te gaan.
    Helaas over 1 maand zit het er weer op.

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Dat kan ik me voorstellen Frans! Het is daar gewoon, laten we eerlijk wezen, veel fijner dan hier.
    Is het in de winter niet grauw en regenachtig dan is het wel f*cking koud, zoals nu.
    Als ik ooit de mogelijkheid zou hebben in de toekomst zou ik het wel weten.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #28
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Wij zijn best wel vaak in Florida geweest. De laatste keer ook in de Panhandle. We vinden de natuur er geweldig mooi en wandelen er vaak en veel.
    Maar de laatste keer vonden we centraal Florida zó druk geworden.
    Vorig jaar hebben we Tucson (Arizona) ontdekt en dat vonden we GEWELDIG. De natuur vonden we daar zó mooi en er is daar zó veel te zien en te doen en het is er een stuk rustiger.
    We zullen vast nog wel terug gaan naar Florida maar voor nu is het zuiden van Arizona onze favoriet...
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #29
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Centraal Florida is inderdaad erg druk geworden. Orlando is een miljoenenstad. Gelukkig is er nog meer dan centraal Florida.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker har66's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    22

    Standaard Re: Wat ik heel graag wil weten...

    Florida blijft speciaal voor ons. Het voelt telkens als thuiskomen. We combineren het nu in voorjaar met een bezoek aan een Stad elders in de vs. In mei gaan we weer. Eerst een paar dagen naar NYC en dan door naar Florida.
    De sfeer en het weer in Florida zijn wel bijzonder aangenaam. We hebben het geluk dat ik voor mijn werk vaak naar Florida afreis en het dan kan combineren met vakantie.
    De maanden oktober en november vermijden we nu omdat we al tweemaal een hurricane hebben meegemaakt en dat was geen pretje....
    Kortom Florida is ons 2e "thuisland" :-)
    Florida 1997 , 2001, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 en 2018 Dallas 2012,2013 en 2014 Cleveland 2012,2013 en 2014 LA 2014 Chicago 2012,2013 en 2014 NYC 2017, NYC 2018, Florida 2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •