Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: BIANCAW

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: BIANCAW

    Hoi allemaal,

    Ik ben Bianca, ben getrouwd en samen hebben wij 2 jongens van 10 en 12.

    Na onze eerste reis vorig naar de VS naar het zuid-westen hebben wij toch wel de smaak te pakken gekregen. Onze volgende reis duurt nog even (2019) maar het plan is om naar Florida te gaan voor een rondreis. Graag zouden wij op de heen reis een aantal dagen New York meepakken om daarna ruim 3 weken door Florida te reizen.

    Wij zijn echte natuur liefhebbers dus willen wij zoveel mogelijk parken aandoen.

    Ook al duurt het nog een hele tijd voor dat het zover is, vind ik het erg leuk om mij goed voor te bereiden en informatie op te zoeken en verslagen te lezen.

    Groeten Bianca

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: BIANCAW

    Welkom en veel plezier met de voorpret en voorbereidingen. Er valt hier genoeg te lezen
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Even voorstellen: BIANCAW

    Hoi Bianca, wat leuk dat jullie ook eerst naar New York willen gaan en daarna naar Florida! En onze kinderen hebben ook dezelfde leeftijd In welke maand gaan jullie?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •