Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Laptop mee als handbagage

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: laptop mee als handbagage

    Vooralsnog geldt het nog niet voor vluchten vanuit Europa. Vorige week werd een aankondiging verwacht, maar die is niet gekomen. Het is zeer wel mogelijk dat een maatregel - als die er al komt - toch anders is als die nu vanuit het Midden-Oosten geldt.

  2. Top | #22

    Standaard Re: laptop mee als handbagage

    Maatregel is van de baan.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: laptop mee als handbagage

    Dank je voor de info. Fijn te weten. Niet voor de laptop maar mijn zoon zat in de stress van zijn Nintendo switch

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: laptop mee als handbagage

    Ja gelukkig. Toch wel een opluchting. Het is ook een maatregel, welke niet hals over kop kan worden ingevoerd. Ze moeten toch eerst een plan maken. Stel je voor dat het morgen zou ingaan. En dan? Maatschappijen moeten een hele nieuwe werkwijze introduceren om dit soort goederen in het ruim te gaan vervoeren.
    Dus het lijkt me logischer als ze op een gegeven moment zeggen, vanaf 1 januari 2018 etc.
    Maar goed in principe hebben ze dat ook niet gedaan met de maatregel dat vanuit Arabische landen geen laptops meegenomen mogen worden. Dit werd ook opeens besloten van de één op andere dag.

    Maar nogmaals...ik ben blij! Nu ga ik verder met koffers inpakken
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #25

    Standaard Re: laptop mee als handbagage

    Daar houden ze idd geen rekening mee en is in hun ogen ook irrelevant. Dat is het VS denken.



  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: laptop mee als handbagage

    Mooi zo! Laptoppie lekker mee
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •