De tamiami trial uiteraard. En dan even een tussenstop Marco Island
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Je kunt ook nog Google Maps gebruiken natuurlijk, je kunt gebieden downloaden zodat je die offline kunt gebruiken. Ik weet niet hoe gebruiksvriendelijk dat downloaden is als je bv een rondreis gaat maken. Zou kunnen dat je dan iedere dag voor je aankomende dag het gebied moet downloaden.(dit kun je dan bv in je hotel doen mbv wifi)
De tamiami trial uiteraard. En dan even een tussenstop Marco Island
Je kan ook De Here weGo App downloaden en daar dan de kaart van Florida downloaden en heb je geen mobiel internet nodig om te navigeren in Florida. Je kan hier ook een sim kaartje van Arieli Mobile kopen 4GB voor 38$ en dan kan je Google Maps gebruiken in Florida en kan je alles opzoeken zoals thuis. Voor 38$ is het wel een gemak en gratis thuis gestuurd. Ik had mijn kaartjes in 2 dagen thuis (België)
Love to Travel
Als je een duosim toestel hebt plaats je de simkaart erbij, anders inderdaad je eigen simkaart eruit en de Arielisimkaart erin. Past in elk simlockvrij toestel omdat het een 3 in 1 simkaart is. ( Nano, micro of gewoon formaat ) Op de dag van vertrek de simkaart activeren via internet en daarna kan je 30 dagen bellen en internetten in de USA. Hou wel rekening met het feit dat de antennedichtheid in de VS vele malen kleiner is als in Nederland. Hier heb je bijna overal bereik terwijl het daar buiten de steden vaak een stuk minder is.
Er is wel 1 afslag, waar ook wat faciliteiten zijn. Pas nog langs gereden.