Hallo!

Na een tijdje meelezen, heb ik besloten lid te worden van dit mooie forum. Ik vind Amerika een heel fijn vakantieland en heb vorig jaar met Florida kennisgemaakt.

Mijn Amerika-avonturen begonnen in New York toen ik met mijn moeder een stedentrip deed. Ik vond de USA geweldig en heb daarom in 2015 een semester in Texas gestudeerd en aansluitend een roadtrip gemaakt door het zuidwesten. Vorig jaar ben ik in mijn eentje naar Miami geweest voor 1,5 week en Florida is mij goed bevallen. Daarom heb ik plannen om dit jaar (eind september t/m begin oktober) weer naar Florida te gaan!

Ik ben nu de ticketprijzen in de gaten aan het houden en me alvast aan het voorbereiden en inlezen. Vorig jaar ben ik alleen in Miami geweest, want ik had mijn rijbewijs nog niet. Miami was daarom een prima gebied om te ontdekken in 1,5 week zonder auto. Nu heb ik wel mijn rijbewijs en wil ik graag in 2 weken van Miami door de Everglades naar Naples en vervolgens naar Orlando.

Ik zal ongetwijfeld veel vragen hebben en ben jullie nu al dankbaar voor de hulp