Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 188

Onderwerp: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

  1. Top | #41
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Ik vind 440 euro helemaal niet goedkoop.
    Wij gaan al meer dan 10 jaar in de meivakantie en de laatste jaren altijd onder 400 euro maar steeds vaker iets van 300 a 350 euro.
    Dit bijna altijd vanaf Brussel. Nu voor het eerst vanaf Dusseldorf

  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Geboekt bij: Budgetair
    d.d. 24.07.17
    periode : 21-4-2018 - 5-5-18
    Route: DUS- MIA (via LHR) / MIA- DUS (via Madrid)
    Maatschappij: British Airways en terug Iberia
    Aantal pers: 4 volwassenen
    Prijs: 1215 euro icl. boekingskosten. Ticket pp 298 euro
    Laatst gewijzigd door mickmak; 25-08-17 om 17:16.

  3. Top | #43

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Mag ik vragen wat voor reisverzekering dat is die dit wel dekt?

    Ik ben niet bekend met dit soort voorwaarden. Wat niet wil zeggen dat het niet zo is, maar ben wel nieuwsgierig waar dit dan wel mogelijk is. Misschien ben ik er onbewust dan ook wel voor verzekerd.
    Mijn tussenpersoon heeft idd een fout gemaakt, dit geld niet bij een faillissement. Uiteindelijk Airberlin zelf gebeld en buiten mijn eigen verwachting konden ze voor mij de vlucht alsnog te annuleren. Nu op zoek naar een andere vlucht.

    Over de prijs, ik vond 1760 euro voor 4 personen rechtstreeks naar orlando niet duur. Wij hebben kleine kinderen van 3 en 6, dus die 300 euro meer voor een kortere vluchttijd was het ons wel waard.

    Wellicht hebben jullie nog tips, als ik het zo hoor hebben jullie veel meer ervaring met vliegen naar Florida dan wij ;-) Een rechtstreekse vlucht zal lastig worden voor een prijs ergens rond de 1500-1800, maar wellicht eentje met max 1 tussenstop en een niet te lange overstap tijd..... Liefste op Orlando! Bedankt!

  4. Top | #44

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickmak Bekijk Berichten
    Ik vind 440 euro helemaal niet goedkoop.
    Wij gaan al meer dan 10 jaar in de meivakantie en de laatste jaren altijd onder 400 euro maar steeds vaker iets van 300 a 350 euro.
    Dit bijna altijd vanaf Brussel. Nu voor het eerst vanaf Dusseldorf
    Waar heb je dit geboekt dan? Kunnen tot nu toe niets goedkoper vinden, zeker niet met een reisduur die niet te lang is......

  5. Top | #45
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Als je nou vliegt op Miami, en de vluchtduur met overstap in Parijs van +/- 13 uur ok vind dan zit je rond de €338 p.p.

  6. Top | #46
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Doe prijs van AirBerlin (440) is inderdaad een prima prijs want rechtstreeks is altijd wat extra waard. Maar het is (was....) een gebruikelijke prijs, in mei zijn wij voor 400 pp gevlogen naar Orlando met AB. Misschien zullen de prijzen van de concurrenten door het wegvallen van AB wel weer iets omhoog gaan.
    BTW: als je rechtstreeks wilt is TUI/Jetairfly misschien een optie ? Die kunnen heel goedkoop zijn, zag deze week nog prijzen van 250 voor retour vanaf brussel (is wel excl je bagage)
    Verder vliegt KLM rechtstreeks naar Miami, en vanaf maart 2018 vliegt Delta rechtstreeks naar Orlando (http://www.floridaforum.nl/showthrea...vana-Amsterdam)
    En met google flights kun je zelf redelijk goed zoeken, maar het is altijd raadzaam om ook bij andere aanbieders te kijken zoals skyscanner en momondo.
    https://www.google.nl/flights/?gl=nl...1;r=2018-05-05
    Laatst gewijzigd door sanook; 26-08-17 om 08:51.

  7. Top | #47

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Bedankt voor de tips, we houden het in de gaten. Als je geen bezwaar hebt om tussen de 16 en 30 uur onderweg te zijn, met 1 of meer overstap momenten, dan zijn prijzen van 250 tot 350 pp goed te vinden. Omdat wij met kleine kinderen gaan reizen, willen we liever iets meer betalen om de reisduur zo kort mogelijk te houden. Wat dat betreft balen van de situatie bij air berlin.

    Als iemand nog andere tips heeft, of een goede vlucht ergens gezien heeft, zou suoer zijn als jullie ons tippen!

  8. Top | #48
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marvinmax Bekijk Berichten
    Waar heb je dit geboekt dan? Kunnen tot nu toe niets goedkoper vinden, zeker niet met een reisduur die niet te lang is......
    Via Budgetair.
    Ik zoek altijd dagelijks de bekende sites af zoals bv skyscanner, momondo en google flights.
    Via Dusseldorf komen er wel vaker van dit soort aanbiedingen. De vorige was nog goedkoper en heb ik laten gaan omdat we niet via Dusseldorf wilde maar nu toch maar gedaan.
    Geduld is een schone zaak ;-)

    Succes.

  9. Top | #49

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Bedankt voor de tips! Hebben nu iets gevonden van Düsseldorf via Frankfurt naar Tampa met Lufthansa. Voor ons 4en, €1635,-. Niet de goedkoopste, maar wel met veruit de kortste reisduur, heen 12:20 en terug 11:50. Willen ivm onze kids liever niet langer vliegen dan 15 uur enkele reis. Via Miami willen we liever niet en Orlando is met korte vliegtijden veel duurder. Lijkt me een redelijke prijs, maar twijfel of we misschien nog even wat langer moeten wachten..... Wat is wijsheid? Weer bedankt voor jullie hulp!

  10. Top | #50

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Let op met DUS-FRA vluchten.
    Het kan zijn (lang niet altijd maar het kan) dat dat stuk per spoor afgelegd dient te worden. Altijd even goed nakijken!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •