Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 19 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 188

Onderwerp: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    wij twijfelen nog over meivakantie volgend jaar of de zomervakantie. Willen 2,5-3 weken gaan en dat kan in de meivakantie eigenlijk niet. Die valt vroeg (vanaf 20 april tm 6 mei). Dan hebben de kinderen 2,5 dag school en weer vanaf donderdag tm zondag vrij. Hadden ze die dagen nou ook maar vrij gehad...
    Zomervakantie hebben we nog niet echt ervaring mee, omdat we tot 2 jaar geleden buiten het hoogseizoen weg konden (kinderen zijn nu 5 en 7). Iemand advies/tips. We zijn nu met name de ticketprijzen aan het volgen en hopen dat er een leuke aanbieding voorbij komt. Ziet er hier in dit forum in ieder geval optimistisch uit!

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    43

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Geboekt bij: Schipholtickets.com
    d.d:
    15-08-2017
    Periode:
    27 april 2018 t/m 11 mei 2018
    Route:
    BRU - LHR - MIA (en hetzelfde rondje terug)
    Maatschappij:
    BA
    Aantal Personen:
    4
    Totaalprijs:
    € 1500,88

    Opmerkingen:
    goede vluchttijden, en voor het eerst in de airbus A380! We hebben nog geen ervaring met BA, maar volgens mij zal het allemaal wel prima zijn.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amber76 Bekijk Berichten
    wij twijfelen nog over meivakantie volgend jaar of de zomervakantie. Willen 2,5-3 weken gaan en dat kan in de meivakantie eigenlijk niet. Die valt vroeg (vanaf 20 april tm 6 mei). Dan hebben de kinderen 2,5 dag school en weer vanaf donderdag tm zondag vrij. Hadden ze die dagen nou ook maar vrij gehad...
    Zomervakantie hebben we nog niet echt ervaring mee, omdat we tot 2 jaar geleden buiten het hoogseizoen weg konden (kinderen zijn nu 5 en 7). Iemand advies/tips. We zijn nu met name de ticketprijzen aan het volgen en hopen dat er een leuke aanbieding voorbij komt. Ziet er hier in dit forum in ieder geval optimistisch uit!
    In de zomer veel meer kans op regen t.o.v. mei vakantie.

  4. Top | #34

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Geboekt bij: airberlin.de
    d.d: 25 augustus 2017
    Periode: 21 april 2018 - 5 mei 2018
    Route: DUS - MCO / MCO - DUS
    Maatschappij: Airberlin
    Aantal Personen: 4 (waarvan 2 kinderen van 3 en 6)
    Totaalprijs: € 1.759,84 dus € 440 p.p. rechtstreeks en in de mei vakantie (zuid Nederland)
    Laatst gewijzigd door marvinmax; 25-08-17 om 11:49.

  5. Top | #35

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Neem aan dat je ipv ORL in dit geval MCO bedoeld?

    Je durft wel, een Seat Only ticket boeken bij een maaschappij welke vorige week failliet is gegaan..

  6. Top | #36

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Neem aan dat je ipv ORL in dit geval MCO bedoeld?

    Je durft wel, een Seat Only ticket boeken bij een maaschappij welke vorige week failliet is gegaan..
    Klopt, van te voren ook even gecheckt bij de creditcard maatschappij ivm problemen. Valt onder de dekking en was toch wel een heel interessante prijs. We zullen zien.....

  7. Top | #37

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marvinmax Bekijk Berichten
    Klopt, van te voren ook even gecheckt bij de creditcard maatschappij ivm problemen. Valt onder de dekking en was toch wel een heel interessante prijs. We zullen zien.....
    Is die dekking niet maar 180 dagen geldig na aankoop?



  8. Top | #38

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Is die dekking niet maar 180 dagen geldig na aankoop?

    Klopt, maar ik we zijn ook gedekt via onze reisverzekering. Ik moet je eerlijk bekennen dat we deze aanbieding via een boekingssite tegenkwamen toen we aan het kijken waren voor onze vakantie in florida. Ik heb uiteindelijk direct via airberlin geboekt niet wetende dat ze faillissement hebben aangevraagd. Staat ook nergens op hun website vermeld, erg misleidend dus. Gelukkig kan ik het geld nog terug krijgen via de reisverzekering, want navraag heeft uitgewezen dat via creditcard moeilijk gaat worden omdat we geboekt hebben nadat bekend was dat Airberlin faillissement heeft aangevraagd. Voor de reisverzekering maakte dat gelukkig niets uit gaf mijn tussenpersoon aan. De vraag is alleen wat nu te doen.... De kans dat de vlucht door gaat is zeer twijfelachtig, maar we gaan toch maar even afwachten wat er gaat gebeuren. Dan tzt een andere vlucht gaan zoeken mocht het nodig zijn. Aan de ene kant stom van mezelf, aan de andere kant vind ik het misleidend van Airberlin zelf..... Jammer we waren zo blij met onze boeking, die vreugde op dit moment wel weg.......

  9. Top | #39

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Mag ik vragen wat voor reisverzekering dat is die dit wel dekt?

    Ik ben niet bekend met dit soort voorwaarden. Wat niet wil zeggen dat het niet zo is, maar ben wel nieuwsgierig waar dit dan wel mogelijk is. Misschien ben ik er onbewust dan ook wel voor verzekerd.

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegtickets 2018 (excl. Juli/Aug.)

    Ik ben ook wel benieuwd, een reisverzekering die failliet gaan van een luchtvaartmaatschappij dekt (bij seat only).
    Die prijs (440 pp) is overigens weinig/niks lager dan gebruikelijk volgens mij.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •