Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Miccosukee village

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox
    Komt je vakantie niet in het gedrang met je kwaaltjes?
    Wat rug betreft: nee, juist niet. Mijn gammele lijf komt juist tot leven in de heerlijke warmte van Florida. Drie weken per jaar zonder rugpijn =Joepie!!

    Wat m'n gescheurde enkelbanden betreft: ............. ik hoop dat alles op tijd weer "in conditie" is. Wordt wel een brace dragen straks.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Wat rug betreft: nee, juist niet. Mijn gammele lijf komt juist tot leven in de heerlijke warmte van Florida. Drie weken per jaar zonder rugpijn =Joepie!!
    Ik ben dus niet de enige met dit soort gebreken, en kom ook altijd bij in een warm land, vooral die rug geniet daar wel van, heb zelf 2 hernia-operaties gehad en dat hakt er toch wel in. Dan heb ik ook nog reuma en wat is er beter dan een warme zon? Toch na 6 dagen slepen en slenteren in Orlando zal ik wel moeten boeten, is toch wel iets te veel van het goeie denk ik, vandaar dat ik wel een dagje tussendoor een beetje rustig aan wil doen.
    (Sinds ik twee jaren geleden een waterbed heb aangeschaft heb ik 's nachts trouwens veel minder problemen, zal wel door de warmte komen)
    Het begint hier aardig op een wachtkamer te lijken :lol: :lol: :lol:
    gr. Paula

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Wat rug betreft: nee, juist niet. Mijn gammele lijf komt juist tot leven in de heerlijke warmte van Florida. Drie weken per jaar zonder rugpijn =Joepie!!

    Wat m'n gescheurde enkelbanden betreft: ............. ik hoop dat alles op tijd weer "in conditie" is. Wordt wel een brace dragen straks.
    Hoi Michael,
    In iedergeval een fijne vakantie alvast toegewenst. En ook jij Paula alvast een fijne vakantie toegewenst. Maar dat zal ook wel goed komen met jullie positieve instelling.

    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #14
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox
    Hoi Michael,
    In iedergeval een fijne vakantie alvast toegewenst. En ook jij Paula alvast een fijne vakantie toegewenst. Maar dat zal ook wel goed komen met jullie positieve instelling.
    Ha, je bent er in ieder geval op tijd bij, dat duurt voor mij nog ongeveer 8 weken en voor Michael geloof ik een paar dagen korter, ik neem aan dat we elkaar voor die tijd hier nog wel spreken.
    Wel gisteren de rekening betaald (even slikken) maar zo komt het wel steeds dichterbij.
    Ik ben er trouwens nog niet klaar voor, probeer nog steeds een web-log in elkaar te zetten, maar als je daar totaal geen verstand van hebt gaat dat wat moeilijker, dus die 8 weken heb ik nog wel nodig. Tegen die tijd plaats ik hem hier wel (denk ik).
    Had ik nou gisteren maar niets gezegd over dat ik 's nachts nooit meer last had van mijn rug, de hele nacht geen oog dicht gedaan van de pijn, tja dat krijg je ervan :roll: :roll:

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Ik ben er trouwens nog niet klaar voor, probeer nog steeds een web-log in elkaar te zetten, maar als je daar totaal geen verstand van hebt gaat dat wat moeilijker, dus die 8 weken heb ik nog wel nodig. Tegen die tijd plaats ik hem hier wel (denk ik).
    Doe rustig aan. Heb je geen weblog dan kan je het altijd op het forum bijhouden. Hopen dat je weer beter gaat slapen.
    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #16
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox
    Doe rustig aan. Heb je geen weblog dan kan je het altijd op het forum bijhouden.
    Zo'n web-log is voornamelijk leuk voor jezelf en voor de achterblijvers, zoals vrienden en familie om te zien wat je die dag allemaal uitgespookt hebt en natuurlijk het plaatsen van foto's, maar daar ben ik nog niet tevreden over, dus ik puzzel nog wel even verder :? :?
    gr. Paula

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Zo'n web-log is voornamelijk leuk voor jezelf en voor de achterblijvers, zoals vrienden en familie om te zien wat je die dag allemaal uitgespookt hebt en natuurlijk het plaatsen van foto's, maar daar ben ik nog niet tevreden over, dus ik puzzel nog wel even verder :? :?
    gr. Paula
    Ok, daar hen je een punt. :idea: Het plaatsen van foto's gaat via een weblog beter en mooier. Succes dan met het bouwen en laat weten wanneer hij gereed en online is. We zijn benieuwd
    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •