Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: Kimberley

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Kimberley

    Hoi allemaal!

    Mijn naam is Kimberley en samen met mijn man en dochter van 8 jaar en zoontje van 4 jaar gaan wij voor het eerst naar Florida!

    We hebben er ontzettend zin in!

    Wij hebben gister de tickets geboekt.
    Wij vertrekken op 10 juli en komen op 4 augustus weer terug.
    Mijn tante,die ik 16 jaar geleden op de begrafenis van mijn moeder :-( voor het laatst heb gezien,woont daar dus prachtig.
    In Bonita springs.Dus dat wordt onze voornaamste logeerplek!

    Ik lees al een tijdje mee en heb enorm veel opgezocht en nu wordt het ineens echt!

    We hebben zoveel plannen dat ik niet eens meer weet hoe ik het zo efficiënt mogelijk kan plannen aangezien we ook wel wat rust in willen bouwen.

    We willen graag Miami zien,de everglades,the keys,alle mooie strandjes aan de golf van Mexico,leuke boottochten.Misschien nog wel een korte cruise.
    En dan toch voor een paar dagen naar orlando vertrekken voor een aantal parken.
    Wij hebben vorig jaar helaas onze vakantie moeten annuleren dus er is goed budget.

    Alle tips zijn mooi meegenomen van jullie ervaren reizigers!

    Help deze reis nitwit op weg ;-)

    Groetjes Kimberley!
    Laatst gewijzigd door Kimberley; 23-04-17 om 20:07. Reden: Verkeerde info

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen :Kimberley

    Hi Kimberley,
    leuk vooruitzicht. Een reisschema posten zal je verder op weg helpen met uitzoeken wat het handigste is.
    Ook helpt het vaak wat reisblogs te lezen. Succes!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Even voorstellen :Kimberley

    Hi Kimberley,
    Eindelijk het is bijna zo ver!! Vorig jaar geappt toen wij in Orlando zaten en nu gaan wij jullie volgen. Ga je ook een blog bijhouden? Mijn tips? Waterparken!! Weet zeker dat jullie waterratjes dat geweldig gaan vinden. En verder? Gewoon genieten!!

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen :Kimberley

    @ester2013
    We hebben dus niet echt een schema omdat we eigenlijk merendeels bij mijn tante in bonita springs verblijven.

    We nemen een huurauto (tips waar het beste te boeken?)
    En we vinden autorijden niet erg.En we hebben bijna 4 weken dus vandaar dat alles nog open ligt :-)

    @laura
    Jaaaa!Het heeft even geduurd ;-)
    Heb jij tips voor mij voor zo'n meerdagenpas?
    Magic kingdom,animal kingdom,seaworld en waterparken is denk ik het leukst?
    Blog bijhouden lijkt me superleuk maar ik ben zo chaotisch he😂
    Zou het wel gaaf vinden.

    Groetjes allemaal!
    Super bedankt alvast☺️

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Even voorstellen :Kimberley

    Ik zou gewoon even een klein overzichtje maken van het aantal dagen dat je in Orlando gaat zijn en welke parken je wilt bezoeken. Je kunt op YouTube veel filmpjes vinden van de parken en zo zien welke de leukste attracties heeft voor de pukkies. De meningen verschillen hier op het forum maar ik vind Disneys Magic Kingdom met waterparken en Seaworld, Bush Gardens en Aquatica het leukste. Voor de laatste 3 heeft Attractiontickets.de en Attractionticketsdirect.ie vaak leuke aanbiedingen. Betrouwbaar, goede service en vaak ook leuke giveaways zoals airboatrides of Gatorland. Disney heeft leuke aanbiedingen van 7 of 14 dagenpasses maar ik weet niet of jullie van plan zijn zo vaak te gaan. Disneykaarten los zijn relatief duur. Ach tis allemaal leuk ;-) Enne....wat je dit jaar niet doet....doe je gewoon volgende X want terug gaan doen jullie zeker:-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •