Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

  1. Top | #171
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Camperen

    Ik heb veel gekampeerd op campings in State- of National parks.
    Is erg goedkoop hoewel ik niet precies weet hoe de prijs nu ligt.
    Je heb , bijna altijd, bij een plaats een BBQ en een picknick tafel.
    Ik vind koken (op z'n Amerikaans) wel heel leuk. :-)
    Wat wasgelegenheid aangaat dat is altijd wel goed.
    Soms, heel soms, geen warm water maar dat ik, denk ik, niet zo'n probleem.
    Ook zijn er wel campings waar de WC een zgn "pit toilet" is.
    Zeg maar huisje met WC boven een gat in de grond.

    Maar dat zijn de envoudige campings in Nationale parken.
    Daarnaast is een een keur ( b.v. KOA) partucilieren campings met heel goede voorzieningen.

    Sterkte en ik zou zo weer mee willen. :-)

  2. Top | #172
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Camperen

    Ohhh dit vind ik ook interessant! Wij gaan dit jaar wederom in het hoogseizoen dus kan van kamperen in een tent geen sprake zijn.. Maar het lijkt me super om dit in een minder warme periode wel te doen... Ik had echter het idee dat kamperen juist vrij kostbaar is? Ga je een reisblog bijhouden Mirre2be? Want dan houd ik me aanbevolen!
    Laatst gewijzigd door moniquekruiningen; 01-06-14 om 22:09. Reden: Typo
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  3. Top | #173
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Camperen

    Mijn ervaring is dat campings in Amerika erg goed zijn. Goede en schone voorzieningen. Bij iedere plek (voor een tent) vaak een picknick tafel en BBQ. En prachtige plekken in de natuur. Ik heb in augustus op een camping in Kissimmee gestaan en dat was best te doen (als student met weinig geld op je 21e) . Even niet nadenken bij het in de vochtige slaapzak kruipen en na een paar minuten voel je dat ook niet meer . Toen (in '98) was een campingplek voor een tent veel goedkoper dan hotels, AAA of bonnetjes korting vaak ook mogelijk. En je dan vergapen aan de mega uitschuifbare campers waar de Amerikanen zelf mee op de camping staan.

  4. Top | #174

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Wij hebben ook al meerder keren hele goedkope hitels gehad , en ook allemaal goed. Alleen op de campings heb je natuurlijk prachtige plaatsen, vooral op Sanibell en Marco island en the keys....we gaan het gewoon proberen. Bevalt het niet, kunnen we altijd weer in een hotel. En ik zal mn ervaring wel posten op het forum tzt

  5. Top | #175

    Standaard Re: Camperen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Ohhh dit vind ik ook interessant! Wij gaan dit jaar wederom in het hoogseizoen dus kan van kamperen in een tent geen sprake zijn.. Maar het lijkt me super om dit in een minder warme periode wel te doen... Ik had echter het idee dat kamperen juist vrij kostbaar is? Ga je een reisblog bijhouden Mirre2be? Want dan houd ik me aanbevolen!
    doe wel verslag als we terug zijn!\

  6. Top | #176
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Camper/RV huren

    Hallo allemaal!

    We hebben net ons 5de tripje Florida geboekt en willen zoals elk jaar, wel wat nieuwe dingen doen.
    Aangezien het noorden tot nu toe ons onbekend is en we volgend jaar met een camper de westkust willen doen, hadden we het idee om voor een aantal dagen een camper te huren.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Waar huur ik best? Waar letten we op?

    Alvast bedankt!
    Florida: 2011, 2013, 2014, 2015, 2018
    Andere: Bali 2016, Texas 2017, Ecuador & Galapagos 2018

  7. Top | #177
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: Camper/RV huren

    Wij hebben in 2015 deel van Florida gedaan met RV. Dit jaar zonder camper en minder rijden. We hebben in verleden aantal reizen per RV gedaan in usa en Canada; onze ervaring is dat Florida minst campervriendelijke staat is. Ook de hoge temperatuur is daaraan debet. Als jullie meer info willen kun je onze reislog van 2015 raadplegen: http://www.travelpod.com/members/hoesen

  8. Top | #178
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Camper/RV huren

    Hey ! Bedankt voor de tip!
    Ik ben ondertussen aan het kijken naar cabins om in te overnachten ipv met de camper te gaan
    Florida: 2011, 2013, 2014, 2015, 2018
    Andere: Bali 2016, Texas 2017, Ecuador & Galapagos 2018

  9. Top | #179

    Standaard Camper Rondreis met gezin in juli 2018

    Ik hoop dat ik hier op de juiste peiler zit. Wij, gezin met 3 kinderen van 7,6 en 4 willen in juli een rondreis maken in Florida. We twijfelen alleen nog of we dat willen doen met een camper of via een fly/drive constructie.
    Zijn er veel campings onderweg en wat zijn de prijzen daarvoor gemiddeld met een camper? Of is het beter om onderweg in motels te overnachten ivm de warmte, en kunnen wij dit ter plaatse boeken?
    Verder denken wij aan een periode van 3 weken. Is dit lang genoeg om iig de Everglades, Disney, Miami en de Keys te bezoeken?
    Alvast dank voor de reacties

  10. Top | #180
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Rondreis met gezin in juli 2018

    Rondreizen met de camper worden niet veel gedaan in Florida. Zie hier een topic met een vergelijkbare vraag: http://www.floridaforum.nl/showthrea...da-juli-aug-18
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •